Tisdag

Hoho här va de tyst :) Vet att jag tänkte igår att jag skulle skriva.. men sen blev de inte så iaf !

Idag vila vi bort hela förmiddagen.. vet inte varför, men känner mej bara seg å trött hela tiden.. inte okej! men men de blir la bättre de oxå :)
Sen åkte vi iaf ner till stan och möte Sandras om hade vart hos BM.. nu får faktiskt bebis ta och komma ut, bf va igår, så ja nu kan de hända när som !! :P
Hon följde iaf me en våning upp där de va dax för Noel att gå till tandläkaren haha... vi fick se ett bildspel och hon tjöta lite, sen fick Noel en tandborste och hon försökte kolla lite i hans mun.. de gick sådär.. men hon fick iaf se hans tänder där fram :P Jag har ju funderat på hans tänder inne i munnen som han hade fått om de va för tidigt, men nej de va ingen fara :)  Noel har ju fått dom stora tänderna i kinderna, 4 st, en på varje sida i munnen upp och nere :)
Sen har han 3 framtänder där uppe och 2 där nere... så ja massa tänder va de här :)
Men e ju ganska skönt att han fått dom där inne, för han kan tugga i sej allting utan problem :)

Vi åkte sen me Sandra hem där vi tjöta och fika lite... Noel hann även me att ta en powernap där.. han brukar göra de i deras säng när han e där haha!
Strax innan 5 så begav vi oss för att hämta farmor som skulle me oss hem och underhålla Noel :)
Medan dom två lekte här hemma gick jag och körde ett pass bodypump på gymmet.. de e nog mitt nya favorit pass, så jävla jobbigt, men så jävla skönt!! :D
Va en mkt trött kille jag kom hem till iaf..  men han höll sej vaken en liten stund till då vällingen tog slut, men min fina underbara farmor gick bort till affären och köpte ny!! :) Så efter en flaska välling så blev de sängen där han sten slockna !

Dröjer nog inte länge innan jag kryper ner i sängen jag oxå :) Sätter nog på ett avnistt av en ny serie jag börjat kolla på!


Kommentarer
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Han är ju för söt godingen!

Hoppas att allt är bra med er! Vi får snart ta o ses!

Tänkte fråga dig med vad du ger för ditt gymkort? Står fortfarande mellan sportlife och friskis. PENGAR!

Kram kram

2012-01-18 | 21:58:23
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback