Pump it !

Sitter som ett spegetti ner krupen i soffan just nu.. jisses är helt mör i kroppen.. känns att man har gjort något bra idag:p

Vi börja iaf dagen me en lång sovmorgon.. Noel väckte inte mej förrän halv 10 första gången idag :) Upp å käka frulle å på med kläder, sen åkte vi ut till Lina och Aron för att leka :)
Alltid kul när man får leka me nya leksaker tycker Noel :D  Sen va pojkarna så söta att dom somna i stora sängen ihop.. sov i nästan 2 timmar ?! haha  Då kunde mammorna tjöta av sej ifred :P

Sen var de bara att gasa hem för lite middag och sen på med tränings kläder ! Farmor och syster L kom förbi för att hänga me Noel :)
Idag körde vi bodypump. Inte testat de på sportlife än, men blev positivt överraskad.. helt klart ett nytt favorit pass som de kommer bli många fler gånger av. Och oj va mör i kroppen jag är nu ikväll, räknar med en rejäl träningsvärk  i helgen nu haha..får se ifall man kan träna på söndag igen :p Imon blir de iaf en vila ifrån gymmet!

Efter en dusch så åkte jag och Noel upp till pappa å dom där de blev fredags mys ! Pappa gjorde pasta carbonara.. mm så gott !! Noel tycker de e skoj när man kan gå runt runt där, från hallen, till köket, in till matsalen, till tv delen å sen in i hallen igen..runt runt går han haha!!:)  Vart jätte duktig där ikväll och va inte många krypsteg som togs utan va mest uppe på fötterna hela tiden och klarar nu även trösklarna hos pappa galant :)

Innan vi skulle åka fick jag prov sitta pappas nya bil.. pilla lite på alla knappar åså.. Avis?? Om jag är haha!!
Hur coolt är de inte att man inte ens behöver ta upp nyckel ?? Nej bilen känner av när du e jämte den och låser då upp bilen, och sen trycker du på en knapp så startar bilen .. bara av att han nyckel i fickan?? haha
Inbyggd gps i en liten skärm jämte bakspegeln.. något jag vill ha? Ja tack!
En skärm vid ratten med massa olika funktioner.. ja tack !
Så om någon söt läsare har si så där 400 tusen att dela med sej av så är de bara att hojta till så kan jag köpa en likadan jag oxå ;) haha

Sitter och halv kollar på Hur man blir av med en kille på 10 dagar på 4;an just nu... mycket mer än så händer nog inte ikväll.. börjar känna mej ganska trött så de får nog bli sängen efter de :)
Eller a jag ska nog bädda ner mej där strax och kolla klart filmen i sängen ist !


Så här kan de oxå se ut när man käkar ;)

Idag invigde vi en ny tuff heldress som vi köpte på oiidesign.se rean :)

 

 


Kommentarer
Caroline säger:

Men fan va skönt med sovmorgon! Han verkar generös på den fronten Noel. Viggo är inte lika generös längre och min kropp skriker efter sömn!



Blöjorna (och pyjamasarna) har varit likadana här hemma också senaste veckan. Därför trodde jag ju såklart att det är tänderna som spökar. Kanske är en kombo av tänder och magsjuka? SKIT drygt iaf ;)

2012-01-13 | 23:18:58
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Ida - mamma till Elliot säger:

Jo jag vart verkligen jättenöjd med soffan! Och, så många man ryms :) Hihi

2012-01-14 | 14:08:44
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
hanna säger:

onepiecen glömde ni förövrigt här haha!

2012-01-14 | 18:00:38
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback