Noel 1 år.

Blir ett snabbis inlägg här nu bara för å säga att vi har haft en kanon dag me familj och vänner för Noel!!
Kommer skriva sen om ett års dagen och om Noel som ett år.. men just nu är jag helt slut så de får bli senare :p
Noel somna som en klubbad säl i sängen för en stund sen nu när dom sista gästerna gick.. lite sent att vila kanske, men jaja han hade aldrig orkat vara uppe tills de va läggdax så de får väl bli en lite senare kväll sen ist :)
Tycker de e bra gjort av han att ha orkat så här länge av dagen med så mkt folk och uppmärksamhet på honom hela dagen :) Inte dåligt för en ett åring att orka kalasa från kl 1 till halv 6 på kvällen :) Tur han tog sovmorgon till halv 10 iaf :)


Han tackar oxå för alla sina fina presenter.. kanon nöjd e  både han och jag för allt fint han fått :)  De kommer säkert upp ett inlägg om de sen nån gång oxå :)
Blev både kläder å leksaker :p
Kanon goda tårtor har vi haft idag oxå, me babblarna som vi va kanon nöjda med. Jätte duktig tjej beställde vi av :)


Har tagit endel kort idag, men har vart me pappas systemkamera som jag låna, å ja kan inte ladda över bilderna på min dator så jag får vänta tills på måndag me å ge kameran till pappa då så han kan fixa över dom på ett usb minne till mej .. så kort kommer senare alltså :)  lägger in några kassa mobil bilder så länge nu bara :P


Vakna iaf glad som en lärka på sin födelsedag :D


Våra fina tårtor me babblarna. Kanon nöjda!! :D


Noel meckar bil me sitt nya fina snickar bälte me verktyg som han fick av sin tjej Agnes ;)

Kommentarer
Josefine - Mamma till Alva säger:

Åh GRATTIS NOEL !!! stora killen, så snabbt det har gått :) vilka fantastiska tårtor med babblarna på, hihi. kramar

2012-01-28 | 20:27:13
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Caroline säger:

Määäh, min grattis kommentar verkar inte kommit fram, eller har du inte godkänt den?



Skriver en till för säkerhets skull - grattis Noel (i efterskott). Hoppas dagen vart bra. Kram kram.

2012-01-29 | 16:54:57
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Sanna - Mamma till Isabella säger:

Åh grattis i efterskott Noel! :) Helt underbar bild när han äter tårta haha!

2012-01-29 | 17:26:56
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
fia säger:

nej vilka häftiga tårtor hörru! :D

2012-02-03 | 09:36:36
Bloggadress: http://josefinefia.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Min bloggning har legat lite på ytan, och speciellt kommentarerna, och jag ber om ursäkt att fina Noel får en jättesen grattishälsning ifrån oss - GRATTIS (i efterskott) PÅ FÖDELSEDAGEN FINA NOEL, önskar jag & Viktor :) <3

2012-02-12 | 22:29:30
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback