Mitt fina barn.

De märks mer och mer att det inte är någon bebis man har längre.. nej han är nog mer ett barn nu tycker jag:)
En liten kille, som oftast vet precis vad han vill.. en vilja av stål! :p

Nu idag på kvällen har jag inte sett honom ta ett enda kryp steg.. han har ju varit lite lat me de här å ställa sej upp direkt ifrån golvet utan hjälp av något,  har han satt sej ner eller ramlat så har han ju gärna krypit fram till något och tagit lite hjälp å ställa sej upp, ren lathet om ni frågar mej eftersom han kunde ställa sej direkt ifrån golvet redan i dec :)
Men nu verkar de ha släppt helt.. har han ramlat eller satt sej ner idag så har han ställt sej dirket från golvet där han vart utan problem :) Får se ifall de fortsätter så nu :)


Idag när han kom hem så fick han mitt hjärta och smälta totalt iaf.  Jag satt ner på golvet och prata me Simon som stod upp... Noel tyckte väl att han skulle få all uppmärksamhet.. så efter en stund så kom han fram till mej och gav mej en puss på kinden.. bara sådär !:P Sen ryckte han mej i byxorna å log sitt största leende :D Han vet då allt hur man ska charma någon å få all uppmärksamhet riktad till honom ;) Frågade sen ifall mamma kunde få en puss till, då fick jag en rejäl en på munnen oxå haha!


Kommentarer
Sara säger:

Å underbara lilla Noel! Har du nån puss över till Agnes tro? Hon längtar tills de ses igen! Hon (men kanske mest jag! :P) saknar er!!

2012-01-22 | 23:12:39
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Nemen aaaw vad gulligt gjort av honom! :) Förstod att du smälte då och att han fick uppmärksamhet, hehe.



Sv: Ja, det känns bra inför förskolestarten. Edvin gillar ju att leka med andra barn och har inte varit speciellt mammig/pappig, så vi hoppas det håller i sig. Men om han skulle vara ledsen och gråta hysteriskt när vi ska lämna honom kommer det såklart kännas jobbigt :/ Men vi får se hur det går. Jag tänker att det kommer gå bra iaf, och sen får man ju se :P

2012-01-23 | 07:22:10
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Sötnosen då :) Det är så himla mysigt när de pussas!



Jag har lärt mig mest från bloggarna sannasrum och tescho :) Där kan du hitta jättemycket bra tips kring just bloggdesigner så då kommer det du kan om kodning säkert komma tillbaka!

2012-01-23 | 14:45:45
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Meen så söt han är! Det är verkligen som om hjärtat smälter när de är så goa och spontana.



Vet inte vad det är med appen. Har kollat upp denna av/på knappen om att inlägget ska gå och kommentera och den är på hela tiden. Var inget problem med detta förut, verkar ha blivit när jag gjorde uppdateringen på appen..

Och ja det kanske kan vara så att jag dricker för dåligt.

Kram kram

2012-01-23 | 21:08:23
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback