High five !

Sitter just nu ner myst i soffan och kollar på Guldbaggen :)  Petra Mede e ju hel knas haha!  Vart många bra svenska filmer med som jag gärna skulle vilja se ! :)
Är riktigt mör i kroppen ikväll iaf.. var och körde ett pass bodypump innan, löv it!  Märks verkligen nu att de börjar ta, jag har aldrig vart nån som kunnat göra speciellt många armhävningar, även om jag är fuskis och gör dom på knäna fortfarande ;).. men iaf en grej vi kör är ner och gör 16 st och sen upp å greja me stången igen och sen ner och göra 16 st igen... denna gången klara jag första varvet men bara halva sista.. kan inte minas senast ja kunde göra 16 armhävningar på raken?!? haha.. undra om ja nån gång kunnat de :P  Härligt när man märker att de händer saker me kroppen :)
Hade ja bara sköt min kost oxå så hade det nog gått ännu fortare haha.. ja lyckas typ alltid ta för stora portioner å äter tills ja dör typ haha.. älska mat eller vadå :p Sen om jag är sugen på något sött, ja då tar ja något sött, man ska inte förbjuda saker tycker jag.. okej att man inte behöver vräka i sej något varje dag.. men dom dagarna man är lite extra sugen.. ta något då!! Jag skulle bli helt knäpp annars... å sen då när man väl får äta de så vräker man i sej de ist, å de e ju ännu sämmre!
Tränar man så kan man äta av allt.. med måtta ! ;)

Bla bla om träning hehe!  Idag tog vi oss iaf en liten pulka tur bort till macken, skulle posta ett paket. De gick sådär.. dom ploggar ju för jäkla bra här !!  Så vi fick gå i kanten.. men när man skulle över vägen så va de ju inte en snöflinga, undra hur bra pulkan måde då ;)
Sen gick vi hem och hämta vagnen och traska till stan.. gick och kolla runt en stund... skulle kolla om de fanns något på rean på lindex i stan.. men nej de va verkligen skit! Mej oj så mkt fint dom har fått in på både lindex å kappahl till våren!! Vill ha!!! :p  När vi va inne på kappahl så dog hela strömmen, blev helt kolsvart haha.. dom började utrymma lokalen, men dom visste inte riktigt va dom skulle göra av oss som hade barnvagnar.. som tur va så hann strömne komma tillbaka :p Hade visst blivit strömavbrott i hela stan i varenda butik !

Sen gick vi till bm när jag skulle göra cellprov.. som tur va hade Noel somnat sen ett tag tillbaka så han sov sej igenom de och ja de va inte alls lika farligt som jag hade föreställt mej :p Jag gillar inte alls å ligga i den där gyn stolen å få ett skohorn där nere ;p  Men ja de gick ju bra.. får hoppas resultaten är bra oxå :)

Sen tog vi en promenad hem igen... Noel ville inte vakna så han sov vidare nere i trappan medan jag gick upp å börja me maten :)  Han sov nästan 2 1/2 timma i vagnen.. snacka om trött kille :p
Sen blev de massa lek här hemma... Noel fick springa utan blöja, han vart lite röd i rumpan efter helgen så han har fått vara naken så mkt som möjligt, så nu är de nästan helt borta :)
Så när han hade bajsat efter maten så åkte den av å va av flera timmar.. kissa en gång på golvet när ja va hemma, mitt i köket så de va ju inte så farligt ;)  Han hade sen kissat igen när farmor å pappa va här å då satte dom på en blöja haha ;)

Farmor kom iaf hit när jag skulle gå bort och träna och pappa hade gjort henne sällskap efter en stund ! :)
Va en glad kille som busa här hemma när ja kom tillbaka... Han å morfarn satt å gjorde massa high five, de är de nya :P Varje gång pappa tog upp handen å sa high five slänge Noel upp handen å slog till den å världens leende, stoltare kille får man ju leta efter haha!
Va en riktig liten morfars kille som va här hemma ikväll.. när dom skulle gå så traska Noel me ut i trappan å vägra sen släppa sin morfar, å börja stor grina när han gick ! han blev sen glad när han fick vinka i fönstret till dom ist :P
Va bara å göra välling sen direkt och sen myste vi lite och läste babblar boken, sen somna han gott :)

Nej nu ska ja fortsätta kolla tv och sen blir de nog en film i sängen :)
God natt !


Kommentarer
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Jag fick för mig att dra pulka upp till trollgården ett år. haha den pulkan mådde inte bra efter det. den fick flytta till tippen kan man säga ;-)



Strömmen var borta i hela borås tror jag, Vi hade med strömlöst och på Toveks var det tydligen med svart



Kramar!

2012-01-23 | 22:38:20
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Ja, typ som loppis, fast bara barnkläder och barngrejer :) Man kan lämna in sina kläder till försäljning, märker dem med pris och en signatur, sedan får man hämta kläder som blev över och eventuell vinst efteråt :)

2012-01-24 | 08:48:30
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
♥Joulines mamma♥ säger:

Du har en utmaning som väntar i min blogg :D

2012-01-24 | 12:28:25
Bloggadress: http://idaochjouline.wordpress.com
Theodora säger:

Vilken söt pulka-bild. Alldeles nedgosad :)



Ja, vi öppnar butik på Kellgrensgatan 11 i Borås. En miljöfokuserad inrednings/vardagsbutik. Vi öppnar den 2/2 så då måste ni komma och kika in :)

Kram på er!

2012-01-24 | 22:18:33
Bloggadress: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback