En utmaning

Jag har fått en utmaning från Ida :)

1) Vad gjorde du för tio år sedan?

Mhm då var jag 15 år och gick fortfarande i högstadiet.. de va tider de ! :p

2) Vad gjorde du för ett år sedan?

Då låg jag på förlossningen i ett badkar vid denna tidpunkt hehe :p  Om ca 15 min börjar kryst värkarna och 20 min senare va jag en mamma till världens finaste pojke.

3) Fem snacks du gillar

  • Mörk choklad.
  • Naturgodis
  • Morot å gurka me dipp
  • Jordnötsringar
  • Chilinötter


4) Fem sånger du kan hela texten till

Oj inte en aning... ja kan iaf många barnsånger  ;) haha

5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär

  • Betala av mina lån.
  • Köpa ett hus
  • Inreda mitt hus me allt ja vill ha :)
  • Åka på en resa me familj och vänner
  • Spara massa pengar till Noel

6) Fem dåliga vanor

  • Bitar på naglarna när jag är rastlös
  • På börjar gärna för många saker samtidigt
  • Försova mej
  • Äta för mkt onyttigt;)
  • Va uppe alldeles för länge på nätterna :P

7) Fem saker du gillar att göra

  • Va me Noel:)
  • Träna
  • Shoppa
  • Träffa mina vänner
  • Laga mat och baka
  • Se på bra filmer
  • ?

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa

  • Magtröja . . inte nu iaf :p
  • Senaps gula kläder
  • Kjol som är i den längden att den slutar typ vid knäna
  • ?
  • ?

9) Fem favoritleksaker

  • Datorn
  • Mobilen
  • Kameran
  • Scrapbooking
  • Böcker

10) Tio personer jag vill se göra den här utmaningen

 

Oj orkar inte tagga 10 pers nu... men ni som läser kan väl göra den ? :P Skriv gärna i kommentarerna isf så jag kan gå in och tjuv titta sen oxå ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback