Dom bästa !

Haft en riktigt toppen kväll ikväll me dom bästa jag har !  Madde, Marie och Lollo ♥  Fina flickor!
De bjöds på många skratt så magen har nog tränats för en månad  ;)  Vi lyckades iaf välja en film , vi såg på Jägarna 2... sjukt jäkla bra film, toppen betyg av oss alla 4 ! :D Spännande hela vägen !  Se den!!

Sen vid 10 tiden bar de hemmåt, en hyfsat tidig kväll.. men både Madde och Marie har ju jobbat idag ! Men kanske lika bra, annars hade vi väl somnat av utmattning av alla skratt i maddes soffa hehe!

De är aldrig lätt å få ett kort på flera personer samtidigt å alla ska vara nöjda me kortet hehe.. men ja bjuder på de iaf ;)

All kärlek till er !



Väl hemma kallade plikten igen och de va bara att gå ner och hämta upp tvätten som skulle hängas å sen slänga in anna underkläder i torrtumlaren så dom är torra imon när nästa tvätt dag börjar ..jippi !;) Blir ju endel kläder när man inte tvättar så ofta.. om jag ska vara ärlig så minns jag inte om jag ens tvättat sen jul ?  Har inte tvättat i år än iaf haha!

Sakar just nu min lilla fiskorv.. tur han kommer hem imon igen !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback