BF dagen!

Idag skulle min lilla knoddas ha fyllt år ifall han valde att titta ut på sin BF dag.. men de ville han ju inte.. men de gjorde inte mej nånting, då jag hade bestämt me honom att han skulle komma den 28.. lydigt barn direkt ;) Ja måste ju va den enda kvinnan som ville gå över tiden haha!!  Iaf har de redan gått ett helt år sedan dagen vi väntade på 9 år passerade! Helt knas ju :P

Jisses va jag är seeeg i kroppen nu efter två hårda pass bodypump två dagar i rad.. men härligt är de!:) Imon kör vi dubbel pass,  blir zumba 60 min å sen direkt efter kör vi på med 60 min MRL. puuh!!
Så hoppas jag inte vaknar allt för seg i musklerna imon ;)

Idag har vi först varit och ätit lunch me pappa/morfar på brasseriet där syster har sin sista prao vecka. En av rätterna på buffen idag var kyckling klubba me ris blandat me massa saker i å nån sås.. riktigt gott, kycklinge va sådär riktigt mör så den bara ramla i sär.. mm!!!
Efter vi ätit så börja vi röra oss bort mot leos lekland där vi skulle leka me Mia och Cassandra idag :) Även gravida Sandra höll oss sällskap, envisa bebis vill inte komma ut!!! 8 dagar över tiden nu.. stackars sandra ! NU vill vi ha bebis!!! :p  Kanske Noel får dela sin födelsedag trots allt? ;P

Vi lekte på där ett tag iaf och sen traska vi hemmåt och fortsatte leka här tills både ja å Noel va tröttna å somna ihop i sängen.. jag vakna till igen efter 40 min å noel sten sov fortfarande... ja gick upp å börja byta om till tränings kläder åså.. bröta på lite extra högt hehe, men han ville inte vakna ändå, så va en trött kille ja vakna som halv sov när jag tog på han ytterkläderna... men han piggnade till när han kom till farmor sen där han hade busat runt som vanligt och ätit väldigt bra till kvällsmat.. både ägg, macka å yoghurt å frukt! :)

Jag känner mej ganska så trött jag me nu.. så ja de får nog bli sängen nu :)
Imon har vi blivit lovade lax i ugn hos farmor.. så gott!!! 


Någon som har några bra film tips förresten ? :)

Noel me favorit leksaken.. han leker me den varje dag och kör runt den i hela lägenheten.. plockar i och plockar ur djuren och bonden, alla djuren låter är man sätter dom på sin plats å även bonden sjunger å traktorn låter om man trycker fram på den :P  Fyndat för 40 kr på borås loppisen på facebook.. tummen upp!! :)


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa säger:

Snart ett år :D Häftigt!!

2012-01-25 | 09:09:21
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Shit vad duktig du är som tränar så! Själv tänkte jag ta mig ner till sportlife i morgon kväll och prata lite med dem =))

Kramar!

2012-01-25 | 21:18:13
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback