Äntligen!

Idag har jag vart duktig igen! Äntligen kom jag iväg till gymmet igen.. efter ett uppehåll på typ två månader ;)haha
Va riktigt skönt faktiskt, 20 min på bandet å sen 60 min zumba ! Å kommer inte undan imon heller för då blir de bodycombat me syrran ;D  Sen har dom skaffat nåt nytt dans pass för i år oxå som vi ska testa i veckan!

Efter de så blev de hem å ta sej en dusch å sen kolla vad pappa gjorde då jag ville ha iväg en byrå som stod i hallen som skulle slängas. Han kom på direkten å vi åkte hem å hämta släppkärran å passa även på att ta me lite grejer som skulle slängas där hemma oxå!  Skönt å bli av me skiten, slänge även me alla kartonger som blev här vid jul, de va ju endel haha!
Åkte sen me hem till pappa igen och där blev de lutfisk middag idag.. va gör länge sen jag åt de! Men de e ju potatisen å såsen som e godast haha!
Sen körde pappa hem mej vid 6 tiden och efter en stund så kom madde förbi på besök.. tjöta ett tag åså :)

Å ja nu gör jag inte så mycket.. tänkte slänga på nån film å bara va :)
Har ni några bra film tips förresten så säg till ! :)

Här får ni några bilder på hur Noels rum blev oxå.. e väl lite små fix kvar åså.. men efter att ha gjort allt igår utan hjälp så ser de ju hyfsat okej ut iaf :D

Som sagt de ser lite ihop tryckt allting just nu.. men ja de får va så nu :) De e lixom så himla mycket saker.. de blir väl mysigt allt eftersom :)  Skönt att ha ett rum me alla leksaker just nu iaf :D Hoppas knoddas blir nöjd när han kommer hem imon ;)



Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Fint han har det! :) Och ja, mycket grejer är det och mer lär det väl bli :P

2012-01-07 | 22:59:32
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET säger:

Hej!

Gillar du Lundmyr Of Sweden? Då måste du bara delta i min tävling som kommer upp kl.00.00 inatt. :) Priset kommer från Lundmyr of Sweden.



Kram

2012-01-07 | 23:26:34
Bloggadress: http://overleva.blogg.se/
Josefine - Mamma till Alva säger:

åh men vilket fint rum han har !! :)

2012-01-08 | 10:18:26
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Katarina o milo säger:

Duktig du är som kom iväg :)



Shit va saker Noel har :)

2012-01-08 | 11:34:27
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Elin - Mamma till My ♥ säger:

Jättefint rum han har! :D Duktig du är!



Vi ska ha plats från 1 februari, men har inte fått nån plats än. Hoppas det kommer snart.



Kram

2012-01-08 | 20:18:16
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback