Tystnad!

Här har de vart tyst några dagar nu... inte haft tid eller ork å gå in å skriva :P Just nu sitter jag i en soffa i norrköping hos min bästa Helena :) Åkte hit igår när hon fyllde år.. jätte grattis till min bästa! ;D
Har ju inte setts sen februari förra året... så va riktigt nice att åka hit :)

Noel är hos sin pappi å tar de lugnt.. stackarn fick magsjuka i fredags :( Spydde massor när vi var hemma hos Lina och Aron och lekte (som han tyvärr oxå har råkat smitta ner nu) , å sen hade han spytt två gånger till på kvällen hos S.. men sen dess har han inte spytt något mer nu så håller tummarna att de får va så oxå :) Vill ha hem en frisk liten knodd på måndag :)


Igår var de partaj iaf.. 12 pers intryckt i Helenas stora lägenhet på 26 kvm :P Men de va riktigt trevligt :)
Förfest här och sen ner på krogen som hete Hugo.. blev en massa dans där :D   Men börjar bli gammal tror jag, här har dom ju lyxen att ha öppet till 3 ist för 2 som hemma i borås.. men kan säga att redan vid 2 tiden va ja trött haha:P
Vi vart iaf hemma runt 3 tiden och då gjorde Helena goda varma mackor :P

Idag har vi haft en riktigt jäkla bakis dag !!  Vi gick inte upp förrän vid 5 tiden. .eller a jag gick inte ens upp då utan låg kvar å halv sov i sängen å glodde tv haha! Mådde pytton och efter ett tag gick ja till och med in å kräktes på toan.. vet inte om jag ska skylla de på Noel eller festen igår.. mhm! Har iaf inte vågat käka något än fast än Helena gjorde värsta lyx måltiden här innan... får la se om ja får i mej något snart ! :)

Hoppas på att må bättre imon iaf när man ska sitta på en buss i 4 timmar hem igen =/



'

En av helenas fina presenter haha!!:p


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

konstigt att den går över headern. den ska inte synas hela tiden i alla fall

2012-02-26 | 16:36:54
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Lina säger:

Men sluta nu Frida! Magsjukan går ju överallt:) vi hade väl fått den tids nog endå! Tänk inte på det mer nu, jag gick ju ner 2 kg, inget ont som inte för nåt gott med sig, haha :) säger jag nu när jag mår bra! :D



Ska du inte ha en med 4 fasta hjul då? vagn alltså:P

2012-02-27 | 08:52:11
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår säger:

Härligt att vara iväg på lite partaj!

Bloggen är ju ingen prio när man har så roligt =)

Hoppas lillgubben är frisk nu =) Kramar!

2012-02-27 | 10:30:19
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Lina säger:

haha ja jag har nog redan gått upp mina fast jag känner bannemej lite plattare om magen endå ;)



Okej ja det är ju sant, det är bara på vintern det inte är sköj med svänghjul men ni får ju lite mer skottat och se i storstaden, här får vi pulsa i en halvmeter snö, haha:) får la se om den blir såld, en som skulle ringa idag och kommit 11 men de kom tydligen massa emellan, suck......!

2012-02-27 | 11:59:36
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

haha.. härlig present!!



Jobbigt med magsjuka.. :( Det vet man ju bara själv hur jobbigt det kan vara.

2012-02-27 | 21:21:59
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Usch för o va bakis! De blev jag för en månad sen typ, och då hade jag inte varit bakis på åratal.. Usch, usch. Inge roligt, då är det nästan bättre o va magsjuk, haha! För då kan man ju inte tänka att "jag skulle inte druckit så mycket" :P Och vilken grose present! Är det en magnet eller?



Sv: Tack för tipset om skjortan på H&M! Kollade deras hemsida och där hade de kortärmade också, så hoppas de finns i butik, det hade varit toppen :D

2012-02-28 | 00:11:20
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback