Tisdag.

Har precis som igår precis tryckt i mej apelsin å knäcke macka me skinka.. så nedrans jävla gott va !! Funderar på den mörka mint choklad kakan nu som ligger uppe på hyllan.. va länge sen jag köpte mörk choklad nu, men här om dagen fick både en orginal och en me mint smak följa med hem, oxå jäävligt gott ! ;D

Idag började dagen me en solning i stan.. vet inte varför jag inte tänkt på de innan, men Lina tipsa mej om att de är billigare å sola innan 12 på sunhouse, å då de kosta 45 kr för 25 min så är de ju bättre än 50 kr för 15 min som jag betalar på mitt gym!  Dock är de ju smidigare å sola när man är å tränar ist för å flänga i väg till stan hehe.. men får nog bli fler solningar i stan nu ist :)  E ju ändå inte så jätte ofta man gör de.

Noel va å lekte me sin mormor så länge. Va en glad skit som sprang omkring halv naken när jag kom tillbaka :) Hann även me en kortis på stan för å fixa ett par extra vantar till Noel å sen en sväng in på presentknallen (min favorit affär hihi) som just nu säljer ut allt me 50% för att få in alla vår saker sen :) Å e ju redan billig sen innan så e gör billig nu hihi =)
Ett fynd idag va ett nytt svart ljus hus för 35 kr, har ju ett mindre silvrig sen innan :)  Å lite andra grejer, orkar jag ta kort på de sen så visar jag. Har blivit dålig på de nu då jag tycker de e så jobbigt å koppla in mobilen i datorn, då kamera laddaren fortfarande e spårlöst borta.

Sen åkte vi hem å möta upp våra fina vänner Teresa å Liam som va alldeles för länge sen vi träffade. Vi gick och lunchade och hade en mysig eftermiddag ihop :)
Hem å bara vara en stund å på me tränings kläder å lämna knoddas hos farmor :) Körde ett pass me body pump idag igen :) Sen åkte jag å Noel å farmor till citygross å handla lite.   Världens bästa farmor, tack för allt idag ♥

Nu blir de lite dator tid å sen kryper jag ner i sängen precis som sten däckade Noel som somna innan han ens han få sin välling när vi kom hem :) En stund satt han å sov sittandes upp i hallen haha!




Kommentarer
Caroline säger:

Åå, jag vill också ha ett ljushus!!! Dumma fynd Frida att retas! ;)

2012-02-21 | 23:51:10
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Lina säger:

Nääääää de verkar lugnt hittils :D haha ! Så kom bara kom :)

2012-02-22 | 08:37:49
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Caroline säger:

Åå jaa snälla du, om du vill så får du gärna skicka ett! :) Frakten borde väl inte bli så dyr, beror på vad det väger. Har du möjligtvis en våg hemma? Kram kram.

2012-02-22 | 12:26:16
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Det är ruskigt bra att spara på slantarna. Tycker det låter så skönt att sola. Tro det eller eller ej så har jag aldrig solat. Skulle nog inte kunna det heller, blir bara röd som en gris.



Det låter som ni hade en trevlig dag!



Kramar!

2012-02-22 | 15:47:02
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Lina säger:

hahahaha, jaa, skrattar så fort jag tänker på det, sen skrek nog aron bara för att noel skrek, hysteri säger jag bara, men vi är friska än :D peppar peppar! kan förstå att noel skrek, han fatta la inte alls vad som hände och kom upp ur honom! :P

2012-02-24 | 09:19:47
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Charlie springer ofta omkring halvnaken, han är liksom aldrig nog stilla för att få på alla kläder :)

2012-02-24 | 20:39:23
Bloggadress: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback