Sketa mega sur!

Ja va nog så sur innan så ja glömde klicka på publicera innan.. haha.. för ja detta skrev jag vid typ 3 tiden.. men aja jag lägger väl ut de nu då ist ;)

Idag började inte våran dag bra kan jag säga ! Morgonen var seg även fast vi  inte vakna förrän kvart över 8. Blev iaf välling i vanlig ordning, men sen ville herren inte mysa mer i sängen.. de ville jag... åh.
Han klättra iaf ner hela tiden och va uppe å traska själv medan jag låg halv död i sängen.
Iaf gick jag oxå upp efter många om och men... efter en stund ser jag de värsta tänkbara på golvet.. mina glasögon i TRE jävla delar, om jag höll på att gå i taket? Fy i helvete va arg jag blev... å nog fatta Noel att han hade gjort något, som en liten hund gick han å gömde sej i köket... de sluta med att jag satte honom i sitt rum å mej själv i vardagsrummet i nångra minuter för att lugna ner mej.. tjäntar ju inget att skälla på honom när han ändå inte förstår, så han fick sitta där inne medan jag va sur här ute själv ist.. haha!! 
Kan ju va glad att jag har två stycken glasögon... men inte kul ändå.. va ju snygg glasögonen han hade gjort sönder.. så ja nu har ja bara mina tråkiga vardagsglasögon kvar.. suck!!!  När ja börjar jobba är de linser som står högst upp på min lista iaf !!


När ja surat klart å Noel fått leka själv en stund så somna vi ihop i sängen haha.. lata familjen här ja ;)
Nu har vi iaf fått på oss kläder å tro de eller ej så har Noel suttit stil hur länge som helst här jämte i soffan och kollat på barnkanalen... men nu verkar de börja bli lite tråkigt då de inte är något tecknat längre.. men stil sitter han fortfarnade iaf haha.. men de luktar lite fis, så kanske en ny blöja behövs ? ;P

Får väl gå och kolla de. .sen ska vi åka upp till farmor och käka kalkon :)


Noel kör fiskedamm på Livias kalas :)



Kommentarer
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Men ååååhhh, jag skulle också ha varit skitsur, och säkert skrikit lite! Så jobbigt när det inte förstår....



Jo, det blir nog mer en vårvagn för oss också, men man kanske måste slå till nu?

2012-02-09 | 21:10:08
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Lina säger:

ajjabajja Noel, inte göra sönder mammsingens glajjer!



Ok men tisdag kanske? :) Ni kan ju komma ut hit om ni har lust , ta med er pulka om det finns snö kvar så kan vi ha pulkarace, haha :D

2012-02-10 | 11:52:04
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sophie säger:

Tack du :) Livet går ju vidare, men jävligt (ursäkta ordvalet) att jag inte hann fram i tid! 2,5 timme, det var allt jag behövde! Men samtidigt känns det skönt o veta att han inte led, och fick somna in för att återförenas med sin fru.. 60 år en är en väääldigt lång tid, så det är klart att sorgen blir svår att hantera till slut.. :(

2012-02-10 | 13:01:15
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback