Shopping å rabatt tips :)

(tidsinställt inlägg)

Ikväll testade jag att handla på lindex webb butik, har aldrig gjort de innan, men e ju ganska så smidigt då man kan välja å få varorna skickade till en lindex butik och då betalar man ingen frakt :)  Andelningen att jag testa va för jag hade två rabatt koder, en hade jag sen innan och den andra hittade jag inne hos en annan bloggare :) Perfekt när man kan spara några kronor :) De nedanför fick Noel :)  Men koderna fick vi de för ca 150 kr :)

Vill ni me shoppa så använd koderna  SELC08004 (tag 3 betala för 2 gäller till 29/2)  & SELC080000 (30% på hela köpet gäller till 4/3) 


 

 

 



Kommentarer
Mandy & river säger:

Åh. Jag tror det lär bli lite Lindex shopping ikväll ;)

2012-02-28 | 12:51:14
Bloggadress: http://Mandyys.devote.se
Sara säger:

Å så fina! Lindex har mkt fint just nu! :)

2012-02-28 | 13:22:15
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback