Myror i brallan!

Kul att när jag väl tar mej tid å skriva ett inlägg så glömmer jag att publicera de haha.. detta skrev jag i fm :p

Är de något min son har svårt för så är de att sitta stil haha.. flänger hit och dit hela tiden. :)
Springer omkring här fram och tillbaka hela tiden... ser så kul ut när han springer haha.. ibland hinner ju inte riktigt benen med ser de ut som :p
Tänk va stor min lille kille blivit, ja kommer knappt ihåg hur de va innan han gick... men ja han har ju traskat omkring här hemma nu i snart 2 månader så e ju ett tag :) Men tycker de e så mkt enklare me allt sen han går.. å de tycker nog Noel oxå :)  Speciellt är man är ute å de bara är å ställa ner honom på marken om man ska göra något å han står kvar å inte sätter sej på den kalla marken.
Sen leker han ju på ett helt annat sätt när han går.. livet blev nog lite roligare för honom sen han börja gå :P
Eftersom min son är en liten fegis ibland så trodde jag faktiskt inte han skulle gå innan han va 1 år, å trodde inte han skulle börja gå innan han va 11 månader heller... men jodå, han e duktigare än va hans mor va minsan ;)


Just nu springer han omkring och leker me sin potta iaf:P  Funderar på ifall vi ska gå å se om de finns lite kläder å ta på oss :)  Frulle har vi redan hunnit få i oss.. duktiga idag minsan å gick upp redan kvart över 8 :)
Idag får vi se vad vi hittar på... lite halv lugnt iaf pga hur Noel mådde igår.. .men idag verkar han må bra igen iaf som tur är :)


Kommentarer
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Ja men precis, jag får lite panik när andra bebisar verkar säga mamma redan vid sex månader?! Men det kommer när det kommer :)



Jag tycker också det blev mycket enklare sedan Charlie började gå. Han ville bli buren mycket förr, men nu är han så självständig och går gärna iväg själv. Jag såg knappt till honom på öppna förskolan idag :)

2012-02-15 | 21:18:03
Bloggadress: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback