mums mums!

Sitter här i soffan sådär riktigt go å mör i kroppen.. sådär go man bara kan känna sej efter ett jävligt jobbigt tränignspass och en uppfriskande dusch sen å sen på me body lotion å mys kläder!  Ja då känner man sej fan go!
Va ett riktigt gött pass idag och jag chansa faktiskt på att lägga på mer vikter nu idag.. de gick, men fan va jobbigt haha!;)  Men de e som dom säger, om man vill att de ska hända något me musklerna så ska man ju plusa på och utmana sej själv :)

Sitter iaf och kollar QX gaygalan på tv, tråkigaste me kanal 4 måste väl ändå vara den lååånga pausen som alltid är i alla program å filmer på kvällen, me både nyheter å dubbel reklam..suck!!
Äter även min super goda fruktsallad, banan,äpple,kiwi,apelsin och röda vindruvor fick de bli idag, så jääkla gott!! ;)
Tyvärr klarar ja ju inte riktigt av å va nyttig fullt ut utan va även tvungen å testa nya kexchokladen haha.. kan dock inte säga något om den än för har inte öppnat den.. men dröjer nog inte så länge till innan jag gör de haha ;)
Gott samvete me ett dubbel pass på gymmet idag å 1kg ner på vågen.. hur nu de gick till eftersom jag har legat hemma å käkat godis på soffan hela veckan utan träning ?! haha..
Måste fan göra mej av me allt godis som ligger här hemma snart.. har nog inte gått en enda dag sen Noels födelsedag som jag inte ätit något ;P

Ne nu hoppas ja de börjar här snart igen.. har ju vart reklam hur länge som helst nu!

Jag i söndags när ja va bakis å go hehe.. men typ så jag ser ut nu oxå, fast utan shortsen, så jäkla vart här hemma haha! Men älskar min myströja jag har iaf, så jäkla go e den. Köpte den på carlings rean för ett tag sen me 70% rabatt :)


Kommentarer
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Vad duktig du är som tränar! Jag har fortfarande inte kommit igång än...

har du barnvakt när du tränar eller hur löser du det?

2012-02-11 | 21:47:09
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Katarina o milo säger:

Var chokladen god? Det får man unna sig när man tränar :)



Jag har också jättesvårt att låta bli o äta om det finns hemma.. Å äter man varje dag så vill man bara ha mer.. För mig är det bättre att sluta helt, annars kommer bara suget tillbaka å man äter massor :-/

2012-02-12 | 16:23:08
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback