Lördag !! :)

Härlig start på lördagen när man nästan försover sej till sitt träningspass haha ;)  Hade ställt klockan men självklart bara tryckt av den... men jaja... jag vakna iaf 50 min innan passet börja,  tur va väl de ;)

Kom tillbaka hem för en stund sen iaf... idag körde vi på cirkelträning, härligt pass. Men de va bara 45 min och de va lite kort tyckte jag! Dom borde köra 60 min då dom faktiskt bara har två pass på gymmet på lördagar. Varför itne fler? De e väl ändå på helgen som folk är lediga och kan ta sej tid på riktigt att gå till gymmet?

Riktigt jäkla kallt är de ute idag oxå.. men blå himmel och sol, så är ju en fin dag iaf :p
Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag .. men funderar på att dra ett varv me dammsugaren medan jag ändå är svettig haha !
Ikväll blir de lite fest me vänner, ska bli trevigt :)

Hoppas ni får en fin lördag  :)

Min lördags låt ! :D - Train - Drive by

Cool jag är va ?

 



Kommentarer
Sandra - Mamma till Wilmer och Joline säger:

Svar: tack snälla =)

Jaa, de är ju tyvärr så. Wilmer är 3,5 år nu och han vill inte vara med på kort längre =(



Hoppas du får en fin helg.

2012-02-04 | 13:40:06
Bloggadress: http://sandrasblogg.se
Sara säger:

Haha! Skönt kort det sista! :D

2012-02-06 | 21:44:58
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback