Kaose igen !

Egentligen borde jag sova.. men jag kan inte.. istället sitter jag och halv glor på tv och å precis tryckt i mej gb gräddglas me nogger i.. så jäkla gott ju ;) Hoppas man får behålla de , japp magsjukan är tillbaka ..usch usch!!
Stackars min lilla knoddis... han åkte ju på de i torsdags , å spydde sen två gånger till hos sin pappa på kvällen. Men sen var de lugnt å han va pigg å glad hela helgen och käka som vanligt.

Va iaf en glad kille som kom hem idag.. så mysig är han.. när han fått av sej jackan så kommer han fram till mej å ger mej en kram de första han gör, å min älskling !! :)  Sen gick han tillbaka till sin pappa å krama honom oxå, å sen tillbaka till mej å krama mej igen haha.. goa unge lixom!
Sen va han tvungen å visa sin pappa lite saker.. å när han skulle gå så blev de lite sura miner.. han kan va en riktig pappa gris ibland, så när simon stängde dörren blev Noel sketa sur... men de blev lugnt sen när han fick vinka till pappa i fönstret, alltid lika spännande :)
Å sen gick de  bra å leka me mamma ist ! :p  Fast han verkade lite små trött så vi satt och kollade på byggare bob å sen gick vi till hans rum å vek in kläder i garderoben, eller a han lekte ist ;)

Åkte sen upp till farmor en sväng då Noel verkade så rastlös där hemma.. fick lite mat åså.  Noel va en mamma gris å ville mest bara vara me mej, men de gick bra å leka lite oxå!  Vid 4 tiden va någon mest gnälling, så vi gick å la oss i sängen å tog inte lång tid innan han somna på mej.. å en timma senare så vila jag oxå en stund å halv 7 vakna vi hehe :) Vi brukar ofta somna i farmors säng haha ;D

Efter de åkte vi till maxi och handla.. gick bra en stund å sen kom gnäll Noel tillbaka.. vi gick till leksaks avdelningen och hämta en leksak som han kunde underhålla sej me en stund haha.. bra när man kan låna de lite under handligen ;)
Han fick en bok på bokrean för han va snäll.. Bajskorv heter den haha ;)

När vi kom hem blev de välling och sängen på en gång å han sten slocknade. Tyvärr varade inte sömnen så länge.. vid 10 tiden sätter sej Noel upp och spyr ner hela sej själv å allt runt honom...åååh :(
Tacka fan för han låg på en handduk som jag lagt där för ett tag sen när han höll på att baja igenom sina blöjor ett tag... de mesta lyckades jag samla där i .. för ja slängde mej ifrån soffan till sängen när ja hörde han spy å drog upp handuken så han spydde i den i ist.
Så va bara in me ungen i duschen.. å de gilla han ju självklart inte.. min stackars lilla fis, stod å skaka som bara den.. men me ny pyjamas så myste han ner sej i soffan å bara satt där helt tyst sen medan jag greja i sängen.. tog bort alla kuddar som de kommit spya på,  tyvärr lyckades han spy mellan sängramen å madrasserna, lite jobbigt då jag inte höjt sängen än så madrasserna ligger ju fortfarande rakt på golvet, så jävligt svårt att komma emellan där... drog bort den tunna madrassen, å sen den stora tjocka maddrasen för att den komma ner till dom två bäddmadrasserna haha.. jävla krångel... men blir att försöka lyfta ur hela skiten imon för å kolla så jag fick bort allt.. gaah jobbigt !
Noel låg iaf tyst å lugn i soffan hela tiden.   Flytta sen över han till sängen, där han somna om direkt igen... å min lilla sjukling :(  Hoppas de försvinner fort nu!!!  Å jag vill inte ha de !!!  peppar peppar!!!


Sover gott hos farmor me mamma som kudde :)

 

En utslagen liten kille som väntar på att få gå å sova i sängen igen



Kommentarer
Sara säger:

Vi hoppas också här hemma att han blir bra snart, så vi kan leka! :)

Många varma kramar till sjuklingen från mig o Agnes <3

2012-02-28 | 06:07:53
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback