Känner ett måste, men stör mej så sjukt mycket!

Aaa självklart är det big brother jag pratar om haha... Jag trodde faktiskt inte jag skulle se något av de i år heller.. missa ju hela förra året, eller missa å missa ja sket helt enkelt i å kolla på de :P
Men på något vis så har tv 11 ståt på nu på kvällarna iaf haha, så har nästan sett alla program, har missat några bara :p
Men helt ärligt, kan de finnas något värre program? Så jävla provocerande å kolla på ju haha,  kl elva varje kväll är jag irriterad å har lust å skälla på folk där inne hahaha!!  Men ändå så känner jag ett litet måste att jag måste kolla lite.. så även om jag grejar me annat så står kanalen ändå på så jag kan se liiite iaf ;)

Som vanligt är det många puckon med :p  Den jag stör mej mest på är faktiskt inte blogg hanna som alla andra i sverige verkar göra.. kul tjej ju,  men aldrig någon jag skulle vilja träffa irl haha.. nej den jag verkligen super stör mej på är den där jävla tönten Sipan.. asså hjälp vilken tönt!! Hej jag tror jag är lite bättre än alla andra och ska vara så "duktig" hela tiden.. gaaah!!!
Å ja nu ikväll tog han ju bara priset genom att förstöra tävlingen.. jävla barn unge... trodde han de skulle vara nån jävla semester att gå in i huset eller ?!? Ut me idioten han har inget där inne å göra!!


Aa så nu har jag fått avreagera mej lite om detta härliga program oxå.. nästan ett lite pinsamt inlägg faktiskt haha ;)


Kommentarer
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår säger:

Vi går jätte gärna med Er till bibblan på tisdag!

Jättekul att gå med någon =)



Haha vi kollar med BB

Det är ju helt sjukt, men det är beroendeframkallande.

Såg inte från början, men i fredags när det inte var något på tv körde vi maraton på play. Haha!

Stör mig inte heller mest på blogg Hanna. Förutom att hon är så jävla ful! Den jag stör mig mest på är Jessica!! Blä!



Kramar!

2012-02-29 | 08:37:55
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Lina säger:

Blä för Sipan, han trodde nog typ att det bara va o gå in, sitta i huset i 100 dagar och vinna hela skiten, ne ska man behöva kämpa också och tävla, fyyy va jobbigt...!!

2012-02-29 | 11:00:13
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Jag har inte fastnat för BB, men jag tror jag är den enda? Har bara sett ett par avsnitt under alla år det gått :P

2012-02-29 | 20:51:12
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥ säger:

hihi :-)



jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt ;-P

2012-02-29 | 21:01:42
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Haha, jag såg första avsnittet, vilka puckon!

2012-02-29 | 21:30:07
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback