Hängis.

Idag har Noel vart en liten hängis, han ju va okej när jag skrev innan men tyvärr höll de nog inte i sej hela dagen.
Iaf så kom Sandra å Rebecca hit innan, vi möte upp dom ute så tog vi ju en promenad upp till sjöbo, vilket va ganska jobbigt då vi tog skogsvägen upp, å ja de har ju kommit lite mer snö och ingen av oss har väl några skogsvänliga vagnar haha.. så de blev rejäl träning ;)
Men båda kidsen sov gott på den skumpiga vägen hehe !

Sen gick vi hem till oss igen då de va dax för mat för den lilla och även för Noel.  Dock va min son inte alls pigg på att äta å va ganska så gnällig när vi kom in fast att han hade sovit hela vägen.
Han tog två små korvbitar å sen va de bra, ville inte ens dricka...  satt bara i mitt knä å hängde.. kände att han hade blivit lite varm igen så han fick lite alvedon och sen lite äpple dryck så han fick i sej lite vätska. 
Sen låg han mest å myste i sängen me mej och Rebecca.. fast lite avis är han allt när han inte får all uppmärksamhet av mej, så ville gärna pötta lite på Becca åså.. men hon låg ganska så nöjd där ändå :p Tänk så fort man glömmer hur små å hjälplösa dom är.. detta lilla knyte bara låg där på mej utan att kunna göra så mkt! Lilla gosefisan :) hihi

När dom hade åkt hem så slocknade Noel jämte mej i sängen..  så jag fick hoppa träningen idag då jag inte ville väcka honom.  Dock lite dumt att han somna vid 5 tiden, men så är de när man inte riktigt mår okej. Vid 7 tiden vakna han igen å då va de lite gnäll igen. Vi tog iaf på oss lite kläder å åkte upp till pappa och släppte in katten Lova å sen åkte vi till farmor och fick kvällsmat. Noel lyckades få i sej ett mosat ägg å leverpastejs macka iaf :)

Nu har han ätit välling och va på väg att somna i sängen... men nu sitter han upp igen.. buse! Å börjar just nu fundera över hur teknisk han egentligen är, då han har fått tag på min mobil som låg uppe på säng gaveln. Öppnat den när den va låst och lyckats få igång just en av sina appar, en pratande katt.. haha.. smart unge ;)

Men nu ska jag se ifall jag kan få han å somna igen :)


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Viktor tackar så jättemkt för gratulationen! :)



Men gud, vad kul att få se Noels för små kläder, och leksaker användas av en liten bebis ett år efter hans födelse! Gud, förstår om du får lite bebisnojja och gärna luktar på henne. Vad fort tiden har gått, och vad stora de har blivit, grabbarna!



Kramar

2012-02-15 | 13:25:16
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback