Fredag!

Då var de helg igen.. skönt :)  Vi har iaf haft en bra fredag ! Jag åkte till mor vid lunch tid där jag hitta en sovande Noel.. blev lunch för båda innan vi packade ihop och åka till leos lekland för å leka me Sara å Agnes :)
Massa folk där idag, e ju sportlov.. men de va helt okej ändå.. å lite senare på em så blev de mindre folk då många började röra sej hemmåt :)
Barnen fick iaf busa av sej tills dom va trött ! :)

Åkte sen direkt upp pappa å lämna av Noel hos min syste där å sen hem å på me tränings kläder! Blev sen ett härligt pass me bodypump, bra början på helgen!
Å nu e jag uppe hos pappa igen å inväntar en god fredags middag :D

Hoppas ni får en mysig fredag !

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas säger:

tack snälla! Nej den lossnar inte av att han drar i den... han kommer att släppa så fort han gör de för de gör ont säger läkaren. Så han kommer snabbt lära sig att inte dra i den. Slangen skulle bara lossna om vi ex skulle trampa på den samtidigt som vi lyfter Lucas. Ingen fara att vara nyfiken :) hihi... jag svara om jag kan! kramar

2012-02-17 | 22:31:54
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback