Dansa dansa

just nu dansar vi runt här hemma... eller a de e mest Noel för tillfället ;) Oj va den ungen älskar musik å svänger på rumpan så fort han får chansen ;)
Just nu springer han runt i bara byxor å putar me magen haha.. sätter händerna i sidorna å pötter ut magen haha.. målat sej me en penna har han lyckats göra på magen oxå innan jag fick tag på den...buse!:p

Natten gick bra trots spruta.. men han har blivit lite snorig av den å hade lite feber när han vakna, men den e borta nu å näsan e lite bättre oxå :)

Vi har käkat frulle för en stund sen å ska strax gå å se ifall de finns några kläder vi kan ta på oss :p  Vi inväntar just nu Sandra och Rebecca.. knasigt de känns å skriva me Rebecca nu å inte Sandra å magen ;) hihi.
Vi ska ta en promenad upp till sjöbo å mata djuren å sen ville nog sandra en sväng till knalleland :)

Nu ska jag ta min rackar unge som har dragit ner varenda ljus som finns i hans räckhåll.. min son har nån slags förkärlek till värmeljus.. gör skoj att leka me enl honom ;) Lite gott å tugge på oxå tyvärr!


Vi gjorde ett hej som inte riktigt kom me haha :P

 

Sonen e tröj lös å mamman e byx lös.. haha..


Kommentarer
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Goding! Mina killar gillar med att dansa =)

Kramar!

2012-02-14 | 20:37:30
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Vad bra att man får ha med sig vagnen på gymet! Vi har bara ett litet gym på badhuset här, så där blir det trångt... Och jag vet inte hur det är på gymen inne i stan, men jag åker inte sex mil tur och retur för att träna :P Får nog lära mig skaffa barnvakt då!



Vad söta ni är :)

2012-02-14 | 21:07:38
Bloggadress: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback