Tja tja bloggen!

Hur mår ni ? Vi mår toppen här :)
 
Ja va händer då? inte mkt faktiskt :) Senast jag skrev hade ja lämnat av toker i halmstad såg jag.
Där hade han de verkligen toppen bra. Fick leka å gräva varje dag. Själv fick man bli kvar här hemma i borås som en arbetande kvinna... hade ju iaf lill sis kvar hemma som oxå e en arbetande kvinna.. så fick hänga me henne :)
 
Men på torsdag kom äntligen lille toker hem, ja å S va uppe hos pappa å vänta på honom.. ja hade vart duktig och äntligen tvättat min bil höhö ;)
Sen åkte vi hem och myste alla tre.  Tyvärr var de ju bara torsdag å en arbetsdag kvar av veckan, så på fredag morgon lämnade jag två sovande killar å åkte å jobba.
På fredag kvällen blev de utgång me min fina madde..åh va skoj de va för de va så länge sen. Jisses va vi tjötade på å flera timmar innan vi kom ut till krogen för att dansa loss lite :D
 
På lördan va man braaa seg när man vakna, sov uppe hos madde.  Simon å Noel kom och hämtade mej sen efter lunch nån gång å då åkte vi hem å sen iväg igen för att köpa pizza ! :D
Sen va de en luuugn lördag me hemma mys :)
 
Ja å veckan den har bestått av jobb å nu har dagis draigt igång efter att Noel har haft "sommar lov" i fyra veckor.
Om de va en glad kille i måndags? Ja de va då inga problme å lämna honom å sen när jag hämta han va han helt överlycklig där å tjöta massa å skulle visa mej alla bilar han lekt me haha :)
 
I helgen blir de iaf lugnt :) Imon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på . . lördan blir de nog ute lek beroende på vädret, hoppas ju självklart på lite sol, å sen kommer ju även pappa S på lördag :)
 
Nu ska jag kolla klart på csi innan jag ska krypa ner i sängen å sova :)
 
 
 
 

Kommentarer
Katarina o milo säger:

Härligt med en lugn helg.

Gött att höra att det gick bra efter semestern också, låter lovande för framtiden :)

2012-08-03 | 19:51:02
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback