Hej!

Looong time nooo seee!
 
Här blir de som sagt inte mö skrivet å endel klagar på de.. men nje än kommer de nog inte börjas skrivas mer för de tyävrr...
 
Just nu är vi hemma i borås, åkte hit igår då syster fyllde 13 år så va där och käka tårta, vi sover här en natt till för imon ska Noel ta kort på dagis å de vill vi att han ska vara med på :)
Annars har han vart hemma nästan hela augusti ifrån dagis. Anledningen är att de är arbetsbrist på lernia så jag har inte jobbat. Vi har därför tillbringat större delen av våran till i uhamn hos S.
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men ut måste vi nog snart innan Noel river lägenheten.
Funderade på leos lekland först, men vi tar nog det imon ist innan vi åker tillbaka till uhamn. Vi får se :) Va länge sen han va där å lekte nu å han tycker ju de e skoj där.
 
Annaer har vi väl inte så mkt mer att skriva just nu, ville mest bara visa att vi lever :)
Återkommer väl nån gång igen !  Ha de bra så länge !
 
 

Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Åh vad roligt med dagiskort! :)

Svar: Haha värsta sega svaret :P Tyvärr blev jag inte alls nöjd med hans dagis kort :( Dom hade inte lyckats fånga hans glada jag utan såg jätte sur ut och på ett annat kort så blåste han typ upp kinderna... så funderar på att gå till en fotograf och ta kort där ist :)
Frida

2012-09-05 | 11:41:39
Bloggadress: http://jayde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback