Om...

Om jag vart en dålig bloggare innan så kan jag inte tänka mej vad jag kommer å bli nu.. haha..
Varken tid eller ork för datorn speciellt mkt.. e först nu jag sätter mej här på hela dagen, men ska strax lägga ner datorn å krypa ner i sängen å hoppas ja orkar hålla mej vaken hela desperate housewives :)

Arbetsdagen gick bra iaf :) Kul att jobba ihop med madde oxå.. vem hade inte velat jobba me sin bästa vän lixom ? :p hehe
Men de känns lite i kroppen att man har stått upp å jobbat hela dagen... kul att jag hade träningsvärk på de dessutom i benen sen pumpen igår? haha, vart kom den ifrån lixom ? :P 

Blev dock förvånad av hur lätt jag kom upp i morse... jag var uppe förre andra gången klockan ringde till å med.. ja ställer alltid två alarm.. de första var vid halv 5 å de andra kvart i, men då vart jag redan uppe.. duktiga mej !!:)  Hoppas de inte var bara för de va första dagen hehe :P

Nån dag ska jag se ifall jag orkar fota Noels nya fina kläder vi köpt oxå.. har uppdaterat hans sommargarderob lite förra veckan :) Ex ett par usa shorts :p  Men har som sagt varken haft tid eller ork till de.. men men de kommer väl :P

Men kan iaf säga att jisses vilken semester jag har haft som mamma ledig haha! Nog är de skönt att vara igång och jobba igen.. men a de e fan så mkt tuffare :p
Förresten hade det gått jätte bra för Noel på dagis idag.. va ju första gången han va länge, å va nyfiken på hur de skulle gå för honom å käka sova :)
De hade iaf gått bra, hade ätit en portion med mat till lunch och sen vilat efter de.. utan napp till och med!! hehe.. Den hade nog blivit kvar hos morfar.. men han hade iaf en extra snuttefilt på dagis :)
Min duktiga kille :)  Dock har han åkt på en jävla förkylning igen.. de som typ precis slutat å rina ifrån näsan på honom :( Va inte många dagar han slapp de. ..hoppas han inte blir sjuk iaf..


Nee nu blir de god natt här :)


Kommentarer
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår säger:

Förstår att du är trött! Det kommer du vara innan du kommer in i det. Jag somnade på soffan typ VARJE kväll kl 19 när jag började jobba.

Hoppas att du har det bra!

Kram!

2012-04-18 | 10:10:08
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback