Hur ska detta gå?

Då vart de sista lediga dagen på nästan 16 månader.. eller ja jobbade ju faktiskt 2 månader i sommras, men då visste jag ju att jag hade mer än halva min mamma ledighet kvar :p
Hur detta ska gå det vet jag inte än då vi började denna måndag me att försova oss haha... men får skylle mej själv att jag e så morgon trött!  Va nämligen vaken vid 2 över 6 när Noel kom intassande till min säng å sen gick han å somna om, å sen när klockan ringde kvart i 7 så tryckte jag visst bara av den.. vakna igen vid 20 i 8, å Noel sten sov haha:p

Vi vart iaf uppe på dagis kvart över 8, de e tur vi e snabba iaf:p  På med kläder å sen en flaska välling i magen på Noel så är vi klara :)
Så ja hur ska detta gå när klockan ist ringer kvart i FEM imorgon!! Jisses hehe :p
Har faktiskt aldrig jobbat på nåt ställe där man börjar så tidigt,  tidigast kvart i 7 faktiskt å inte kl 6 :p
Men jaja, fick en lägesraport av madde för en stund sen, hon hade överlevt och hamnat på returen så de hoppas jag att jag oxå gör imon :p

Nu hade jag egentligen tänkt lyxa till de me att åka å sola, men nehe de öppna inte förrän kl 10 så de blev inget me de... så ska nu åka å stor handla me alla pensionärer ist ;) Eller så kanske de inte e någon som handlar nu :P Mot ica maxi iaf !



Kommentarer
Katarina o milo säger:

Jäklar va tidigt!! Fördelen är att man får mkt dag när man kommer hem, om man orkar. Risken är att man behöver sova lite :D



2012-04-16 | 09:23:21
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

haha eller hur! speciellt liams farmor blir väldigt besviken om vi kommer över utan liam :p

2012-04-16 | 09:33:42
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Detta kommer gå skitbra! Jobbigt bara att gå upp så tidigt! Jag började kl 6 när jag jobbade på lasarettet, men då hade jag bara Oscar, hihi skulle aldrig palla nu med 3 barn!

Kul iaf! Hoppas att du kommer trivas. Ska förhöra dig om vad du fick jobba med om vi ses på pumpen i morgon =) Kram!

2012-04-16 | 13:12:43
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Det kommer nog gå bra ska du se, så fort du fått lite mer rutiner där hemma ;)



Sv: Ja, usch det var riktigt hemskt och inget jag önskar att vi får vara med om igen. Jag hade ju lite "tur" som slapp vara med om en medvetslös unge som slutade andas. Jag tror Oskar är lite starkare där och inte bryter ihop lika mycket utåt sett (men däremot minst lika mycket inombords), huja va hemskt det måste varit för honom):/

2012-04-16 | 22:04:42
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback