God natt då

Nu är de nog dax å krypa ner i sängen tror jag :) Sitter ändå bara här å gäspar.. lika bra å passa på då jag inte trodde jag skulle va trött nu efter en sovmorgon till kl halv 11 idag ! :P hehe
Men ska nog krypa ner jämte min snoris som ligger å sover i min säng.. än så länge har de gått bra, han har bara gnyt några gånger men inte vaknat, lyckats hitta nappen själv när han inte har den i munnen, ser så kul ut när han fumlar runt i sömnen efter sin napp å sen lyckas pricka munnen när han väl hittat den hehe.

Blev en lugn kväll framför teven bara... jag å godis påsen.. ne ja kunde inte låta bli godiset idag heller ;)
Godis gris, ja visst ! men de är ju gott så varför förbjuda ;) haha
Laga även korvstroganoff innan så de är gjort..   jag käka lite innan tillsammans me mitt craving just nu, stekt vitkål , de e så gott så ja får munorgasm varje gång haha !
Jag har de typ till allt just nu!!  Ap gott till köttfärs sås.. ett tips till andra som inte heller är så jätte förtjust i pasta :)  Jag gillar ju när de e lite mer knaprigt å de e ju mer smak dessutom :)  Billigt oxå haha!


Nej nu sängen så hoppas jag på en pigg kille till dagis imon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback