Glad påsk!

Noel fick bli lite påsk målad idag.. vi testa idag då jag tänke att han ska få vara de på påsk festen imon :) hihi.. Jag äger inte rouge så kinderna fick målas av lite vattenfärg, men jag lyckades iaf hitta en gammal kajal iaf :P  Så söter han blev hehe!

Vi har varit hos farmor idag.. å bara tagit de lugnt.. fick god thai mat, å Noel fick köttkaka me potatis ist :) Mums tyckte han å käka upp alltihop :)
Vet inte varför, men jag har varit suuuuper mega trött idag.. kanske vädret ?  Så jag låg sen å halv sov i farmors säng haha.. Noel bröta väl runt som vanligt, men va små gnällig emellan åt, han gillar nog inte heller vädret då han inte fått vara ute å leka något alls idag. .

Runt halv 6 tiden begav vi oss hemåt iaf, lekte en stund inne på Noels rum innan de fick bli välling i soffan.  Dock har Noel börjat dissa vällingen på kvällen, han sitter å tar små klunkar då och då, men ska mest leka å hålla på me flaskan... men men, han får väl äta om han vill, han sover ju hela nätterna iaf.
Han somna tidigt idag iaf, redan vid 7 tiden..

Jag tänkte fixa lite kvälls mat till mej nu iaf, blir nog lite lax å morötter i ugn, vart sugen på de sen jag åt de tidigare i veckan:P  Ska även se klart dom två senaste one tree hill avsnittet.. kollade två stycken igår å de sluta sketa spännande, å sen vet jag inte varför jag bara antog att de inte fanns fler, men sen såg jag idag att de fanns två till, lycka! haha
Ska se ifall jag orkar ställa mej å baka sen oxå.. ska försöka göra en liten påsk grej, blir de lyckat så tas de me upp till pappa imon å så jag kan visa här :p


Sådär halv lycklig kille i bilen.. undra om de berode på att han hade smink på sej ? haha

 

Iaf.. GLAD PÅSK! :)

 


Kommentarer
Anonym säger:

Han ser ut som en riktig påskgubbe, sötnos! Fick inte ens måla prickar på Aron för då blev han hysterisk! :P



Japp helgen är fullspäckad, kul och jobbigt på samma gång, vill ju ta de lite lugnt ialf, men måndagen blir väl lugn då förhoppningsvis :D



Det är väl bara att hoppas på att föräldrar som har barn på förskolan är vettiga, alltså väntar 48 timmar innan man skickar dit dem igen, det är ju annars det blir rundgång på skiten tyvärr.. men endel har ju så bråttom tillbaka till jobbet så de skiter dem i , been there... haha:P

2012-04-06 | 20:42:05
Caroline säger:

Hehe, söt liten påskgubbe :)

2012-04-06 | 22:13:00
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Så seriöst, själv orkar jag inte bry mig om påsk alls typ :D Får väl bli när Milo blir större.. Typ nästa år på dagis gissar jag :P

2012-04-07 | 09:41:52
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback