Broms!!

De blev en dag uppe hos pappa å dom idag :)  Åkte dit strax efter lunch.  Försökte få Noel till å käka lite, men han va inte alls intresserad av de, sluta me att han käka macka å yoghurt ist.. jaja : )
Sen tog vi på oss kläder så gick vi upp till lekplatsen.. han fick ju inte va där så länge igår eftersom vi inte hade några lekkläder på oss å de va lite för kallt för bara jacka.. men idag så hade vi me overallen :)
Å va han tycker de e skoj me ruschkana nu hehe.. upp å ner hela tiden!

Sen är min bil äntligen fixad!  E ju mina broms skivor som behövde bytas men vi har bara fått loss en dom andra gångerna, eller vi å vi, pappa hehe :)
Men idag så tog han släggan å slog sönder hela skiten ;)  Skruvarna hade rostat sönder på ena sidan å de satt som berget... så idag blev de släggan å allt e nu bytt :)  Åh hon rullar som en pärla igen utan att de skakar i hela bilen när man bromsar.. så skönt!! va som att köra en helt annat bil nu haha, hade glömt hur de va å köra me en hel bil ;)

Efter bilen vart lagat så åkte jag ner till gymmet å körde cykel å core :) Duktigt duktigt.. kan behövas efter en sån här helg.. vågar inte ens ut tala mej om allt som har åkt ner i magen denna helgen.. men a sjuka mängder av söta saker ;) haha

Sen åkte ja å min syster å handla för vi ville inte ha påskbuffe rester :p  Utan hanna gjorde thai kyckling till oss sen.. mycket gott, å mkt starkt hihi :p
Men Noel han käka lite påskbuffe me morfarn, mest potatisgratäng, eftersom han e en riktigt potatis kille.. men lite korv å köttbulle gick nog ner oxå :) Han blev superglad när ja å Hanna kom hem me en liten efterrätt till honom, en sån där påse me puré i.. å den slank ner fort den ;)

Sen blev de häng i soffan.. plötsligt va kl 10 i 9..  så vi blev kvar ända till halv 11 då jag kolla idiot programmet bb me Hanna ;)  Å rätt person åkte ut idag tycker vi :)
Helt otroligt att Noel orkade hålla sej vaken så länge.. trodde han skulle däcka flera gånger i soffan , men nä han fick ny energi hela tiden :P
Dock tog han en ganska sen vila idag å sov nångång mellan 4 å 6 ..  Han klara bil resan hem men sen tog de inte många minuter innan han sov.. han natta till å med sej själv medan jag gick å duscha ist :)

Så de blir säkert sovmorgon imon oxå ;D  Jag tänkte strax gå å lägga mej jag oxå!  E ju typ söndag imon oxå.. undra vad vi ska hitta på då.. .


Kommentarer
Hanna säger:

Tack för en trevlig kväll syrran! ;)

2012-04-09 | 01:01:04
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback