Börjar bra...

Sådär då var de back to rutiner igen då.. påsken slut :)  Idag e ju veckan då Noel ska va på dagis me vanliga tider efter inskolningen, dock bara tre timmar.  De började ju bra med att försova oss haha.. Hur ska de gå när jag börjar jobba om jag inte ens kan få ungen i tid till kl 8??? haha

Hade ställt klockan på kvart i 7, tror ja hörde den lite svagt men skulle nog bara vila ögat lite till... lite till blev att Noel väckte mej klockan 8.. skit oxå haha!
Ringer dagis å säger att vi blir lite sena ;)  Noel fick en flaska välling och jag stressa runt här hemma... men ja tycker de e bra jobbat att Noel står och tar av sej jackan på dagis exakt halv 9.

Så vad ska jag hitta på i två timmar nu då?  Jag hade ju tänkt igår att jag skulle gå upp me vagnen å hämta Noel sen.. men nu när de försvann en timma av min egen tid så vet jag inte riktigt om jag har lust me de, å dessutom e de riktigt skit väder me regn idag.
Jag ska hinna till bibblan å lämna tillbaka lite böcker hade jag tänkt iaf :)  Så de ska jag åka och göra strax.. taskigt att Noel inte får följa me idag kanske, men men hehe.. vi åker nog säkert dit snart igen :)


Haha såna här bilder hittar jag när jag går in på min systers blogg ;)


Kommentarer
Hanna säger:

Haha guuuuuud vilken snygg bild:D

2012-04-10 | 09:11:08
Fia- mamma till Edison säger:

Hihi han passade ju fint i brillor :)

2012-04-10 | 13:12:48
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Mandy & River säger:

haha eller hur. jävla gnällspikar ;P

2012-04-10 | 20:56:02
Bloggadress: http://mandyyss.blogg.se/
Emma Josefine säger:

åh är det inte typiskt att ungarna sover länge när man ska iväg och passa en tid ? :D haha

2012-04-10 | 21:15:01
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback