Bo i en kartong

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite tänkte jag.. känner mej inte jätte trött men orkar heller inte vara upp, så tänkte passa på att läsa lite, jag gör de allt för sällan, men har påbörjat en bok för några dagar sedan som verkar vara helt okej, så nu vill jag nästan läsa lite varje kväll :)

Efter att än en gång ha kollat på idiot programet bb här vid 22 tiden så ställer jag mej än en gång frågan, varför kollar jag ? Det är ju inte ens kul, utan bara idiotiskt haha!  De senaste psykfallet dom har skickat in e ju inte riktigt klokt, riktiga psykutrbrott så man blir ju rädd för att människan är sån utanför huset oxå? Förmodligen !

Något jag egentligen borde tagit tag i ikväll är all tvätt som ligger i 5 stora ikea kassar här i köket + kläderna som hänger på klädställning å bara för jag skrev de nu så kom jag på att jag faktiskt har kläder på alla tork linor nere i tvättstugan oxå..oj då :P Men som tur e verkar de bara vara jag som använder dom hehe:)
Men ja jag vet faktiskt inte vart jag ska göra av allt om jag viker ihop de, för helt ärligt får de inte plats i varken min garderob eller Noels byrå.. jisses.. fatta 5 ikea påsar me kläder som man inte vet vart man ska göra av, å garderoberna är fulla.. ändå klagar man på att man aldrig har något att ha på sej ;)
Aa ibland känns de som att vi bor i en sko kartong, även fast vi har en hyfsat stor lägenhet... men som jag sagt innan, vi har verkligen ingen förvaring!!!

Men jag blundar när jag går förbi påsarna och går å lägger mej nu ist ;)

En tröja jag hitta på cubus för ett tag sen för 50 kr.. i like ! :)  För övrigt så har jag tvättat spegeln nu haha, detta kort är tagit för ett tag sen ;P


Smyg matchade Noel i hans pyjamas oxå hehe


Kommentarer
Katarina o milo säger:

Nä, kan inte påstå att det var någon direkt kul mat vi fick.. vanlig och tråkig, haha, men är väl bra för oss så vi gör nåt alls :D

Idag var det potatis o rödspätta.

2012-04-03 | 19:39:39
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Johanna säger:

Fina ni är :) Den pyjamasen har Charlie också :)



Jag jobbar på Intersport :)

2012-04-03 | 22:00:33
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Monia - mamma till Tuvalie säger:

va fina ni är :)

2012-04-04 | 10:29:46
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback