Stor handling...

Dagens planer blev tyvärr ändrade då stackars Lina hade blivit sjuker.. vi skickar en kram till henne :D hihi
Så ja där stod vi plötsligt klara för äventyr å sen hade vi inget å göra.. Noel började bli rastlös å trött.. så vi åkte ut me bilen och hamnade efter en stund på City gross och stor handlade :) Vi lyckas alltid handla mer än vad vi hade tänkt oss.. lite jobbigt å släppa alla saker + en unge i en vagn samtidigt, men vi lyckas alltid klara de på något sätt ;)  Vi tänkte vi skulle leva på köttfärs nu då de var kampanjvaran där idag så vi köpte självklart lite mer än 2 kg köttfärs haha! Å Noel kan skita mycket nu för vi har 3 paket blöjor och mat så de räcker ett tag framöver nu iaf :) Kanon!  Annars är jag rätt så dålig på att stor handla, brukar oftast bli handla lite här och lite där.. och oftast blir de ju dyrare och jobbigare i längden !

Iaf så blev de endel idag å jag kände inte för att släppa upp allt för trappan me en Noel så han vi hoppa av hos sin mormor en sväng :) Så han e där å käkar å leker lite nu :)
Jag själv har precis paket upp de mesta och tänkte passa på att ta tag i disken här hemma... sen kanske även jag hinner äta lite... funderar på att ta en promenad bort till mamma sen då jag ändå lämna vagnen där för det är verkligen kanon väder ute, sol och runt 20 grader ute, härligt!!
Kanske ja hinner gå förbi knalle fort oxå för att kolla på en termometer så jag kan se hur varmt/kallt de är ute haha.. lite jobbigt.. ja hade inte räknat me så här varmt idag så både ja å Noel hade plötsligt på oss för mkt kläder:P

Nej nu var de ju disken jag skulle ta och inte sitta här.. skulle egentligen bara hit och sätta på lite musik, men passa då på att titta in här och säga hej oxå :)

Föresten blev ju min älskling hela 8 månader igår !! ♥ Tänk att de bara är 4 månder kvar så e han 1 år :O !!

Stor kille nu ju som måste borsta tänderna å sånt som stora killar gör :D


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Grattis i efterskott till lilla godningen!

Skönt ändå att få det storhandlat. Vi är med jättedåliga på det och det blir att köpa något nästan varje dag. INTE OK!

Måste bli ordning på det där.

Kramar!

2011-09-29 | 13:46:49
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Storhandling är bra, men jobbigt när man har barnvagnen med :P

2011-09-29 | 20:30:09
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Sophie säger:

Tack så mycket :D Herregud, jag kan knappt fatta det :D

2011-09-29 | 21:49:38
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Ida & Jouline säger:

Gud va stor han har blivit, duktig kille som borstar tänderna =)

2011-09-29 | 22:16:09
Bloggadress: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback