Stå själv = stolt som en tupp!

Idag har vi vart på stan och ätit lyx lunch ;)  Äntligen fick ja min sushi, synd att man inte kan äta så många bitar för man blir ju så sjukt mätt, å sen va jag ju tvungen å trycka i mej lite thai mat oxå ! :P
Idag fyller iaf syster Linnea år.. Grattis till henne :)  Alla vi syskon på pappas sida e höst/vinter barn.. först ut va linnea nu å sen kommer hanna å jonathan i nov å sist jag i dec.. å Noel blev ju oxå ett vinter barn :P Så e många födelsedagar på raken nu haha:D

Efter maten så åkte vi upp till gudmor Marie en sväng för att tjöta lite .. alltid trevligt att få tjöta av sej lite:)
Å hon fick ju även gosa lite me Noel ;)
Han överraskade oss me att visa att han kan stå haha...
Höll i mina händer.. släppte sen så han kunde hålla löst i en å släppte sen andra handen oxå.. å där stod ungen helt själv i typ 5 sek tills han blev så ivrig så han börja "dansa" å då ere klart man faller på rumpan.. de e tur som har blöja ;) haha... Stolt som en liten tupp var han iaf när han såg hur ja å Marie satt å heja på honom haha.. han gjorde om de flera gånger :P
Så nu ska de hämtas hem en gåvagn ! ;D


Nu ligger han å vilar... får väl se ifall de blir en lite längre nap nu då det är den första.. ifall man inte räknar me den lilla stund han somna om i sängen i morse :)
Hoppas han sover till 4 kanske, så kan han va vaken till 7 å sen sova för natten :)
Jag ska iaf gå ner och hämta posten nu.. kollade in i luckan innan å de låg massa kul där i såg jag.. lite nya scrapbooking grejer å kort på Noel ;D

Hur gott?:D Å hur bra bilder tar inte min nya mobil då :P


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Vad duktig han är! Du ska se att nu dröjer det inte länge innan han tullsar runt. Hur många månader är han nu igen?

Kramar!

2011-09-22 | 08:43:51
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback