Smurfen är mitt fredags sällskap!?

Jisses så trött och seg jag är.. å feber frossa på de oxå.. de lyckas jag alltid få de helger Noel åker till sin pappa,  e väl först då som jag verkligen slappnar av och kroppen får en chok haha!
Sen har jag dock hållt igång hela dagen oxå så kan ju va därför ;)

Vi gick ut redan strax innan lunch.. gick förbi knalle och köpte ett par fina torg vantar jag har spanat på på kappahl ett tag nu å nu hade jag 25% så fick passa på ;)
Sen traska vi mot stan för att gå på marknad :)  Gick runt där ett tag å tog sen en fika.. sen blev de ju såklart ett ballong köp höhö.. klart pojken ska ha en ballong när man vart på sin första höstmarknad;)
Blev en stor smurf :D  Lite små läskig men kul ändå tyckte han...
Sen åkte vi hem å lämna vagnen och hämta lite saker till Noel å sen lifta jag me ner till stan igen och Noel åkte vidare hem till pappsen...
Själv möte jag upp min mor och hennes vän och gick ett varv på marknaden igen haha.. men denna gången även in i lite butiker, skulle kolla ifall dom hade ett par byxor på lindex som va slut i knalle.. men dom va slut där oxå.. .så de blev två nya pyjamas och ett par mjuks på kappahl för knoddas ist :)

Sen gick jag och köpte present till syster som ska ha lite kalas imon och sen även ett par tuffa jeans till Noel på HM:)
Tog sen en promenad hem och lämna av grejerna för att sen ta bilen och handla.. åkte förbi en sväng på magnolia och köpte lite scrapbooking grejer, sen systemet, å sen till kvantum och handla.
Å vid 7 var jag äntligen hemma!!!

Nu kollar jag på Idol och maten står klar i köket så ska strax äta.. kyckling me potatisgratäng och bea!!:)  Får ätas framför en film tror jag nog...
Sakerna som köptes idag får ja visa en annan dag i helgen .. för nu orkar jag inte alls göra nåt mer idag!

Fina ballongen som håller mej sällskap ist för Noel här hemma ;)

 

Noel håller koll på vad morfar gör på jobbet;p


Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Mina killar fick med varsin ballong. Verkligen uppskattat.

Synd att byxorna var slut! Konstigt att det alltid slutar med att man då köper något till barnen ist.

Kramar!

2011-09-24 | 20:42:10
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Fia- mamma till Edison säger:

Hoppas du har kryat på dig!! mmmmums med potatisgratäng!

2011-09-24 | 21:51:43
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback