Scones...

Vi tog oss en sväng upp till farmor innan .. fick lite mat åså :)
Va verkligen tvungen att komma hemifrån lite då Noel är så frustrerad emellanåt för han vill så mkt mer än han kan just nu, och gör mer än vad han får för den delen oxå ;) haha
Ska på och klättra å dra i precis allt !!  Tur han e söt ;)

Idag sov han bara en gång oxå.. å de va när vi sov sådär länge innan.. och även idag somna han som en klubbad säl i sängen på 1 sek vid 7 tiden.
Kanske han bara behöver en lång eller 2 korta sov pass nu?:)  Han har inte vart trött å grinig på förmiddagen även fast han va vaken från 8 till halv 12 :) Stor kille jö haha!
Sen är de väl lite från dag till dag.. men de märks att han blir äldre då han inte behöver sova lika mkt på dagen längre:)

Nu ikväll lyxade jag iaf till de lite och bakade scones.. så de blev en stor kopp te me nybakde scones framför idol innan :)  Å nu sitter jag här och halv kollar på House :)

Imon hade vi tankarna på att gå till öppnis men får tyvärr hoppa över de... vi ska på födelsedags lunch i stan då min syster fyller år :)  Vi ska äta på Est.. ja e helt till mej.. jag ska äntligen få äta sushi som jag vart sugen på flera månader men inte tagit tummer ur å köpt !! haha.. Har nog inte käkat de sen jag bodde i norge och de e ju göör länge sen! Äntligen säger jag bara :p
Hoppas Noel kan sköta sej på en resturang å inte bli allt för rastlös.. får ladda upp me lite gotte till han oxå ;)

Nu sitter jag här sjukt mätt iaf och ska bara varva ner lite och sen gå in och lägga mej.. slutar väl me att ja ligger å pillar på telefonen i sängen i natt oxå..  jag älskar den!! :P haha

En skrutt igår i förstora skor ! :)

 

Jag har frågat en del som har barn i jämlik ålder som Noel hur stora deras barns fötter är.. å de verkar som Noel har små fötter.. alla skor e just nu förstora =/

Ni som har barn runt samma ålder.. hur många cm är era barns fötter?:)


Kommentarer
Lina säger:

haha Aron har gigantiska fötter, tycker jag ialf:P kanske 9 cm typ ;P

2011-09-21 | 07:27:19
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Caroline och hennes två V:n säger:

Guuud så gött med scones!!



Viggos fot är typ 11 cm när han står på foten.

2011-09-21 | 09:26:09
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Elin - Mamma till My säger:

Vilken cooling. Snygga skor :)

2011-09-21 | 09:44:52
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Kommer inte ihåg mina barns storlek vid Noels ålder. Men min O har jämt haft små fötter. Nu har både han och W stl 25 och de skiljer ändå nästan 2 åt på dem.



Jaha se där ja! Och jag ser ingenting som vanligt!

Är inne helt i min egna lilla värd när jag ska kolla eller kollar på någonting. Nästa gång får du skrika till ;-)

Kramar!

2011-09-21 | 11:52:35
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback