Robban!

Hemskt va denna dagen gick fort då.. helt plötsligt så var de kväll.. mhm.. har ju massa saker kvar å göra haha.. får la fortsätta imon :)
Nu står soppan på spisen iaf och är klar vilken minut som helst !  E sket hungrig nu efter att ha hållt på att greja hela eftermiddagen.  Men de börjar bli riktigt bra i sovrummet nu :)
Va någon som ville att jag skulle visa sängen, och självklart kan ja göra de, får försöka fixa e imorgon ifall jag hinner klar me städningen där inne :)

Nu ska jag iaf kolla på de nya programet me Robert Gustavsson på 4;an... han e min favorit komiker :D
Sen vet jag att de ligger en 70% chokladkaka i skåpet hihi.. så jag vet ju vad jag ska äta efter maten ;) höhö.. Godaste godiset!! :)


Här e maddes kort jag gjorde igår + hennes present :P


Kommentarer
Hanna säger:

Så fint, vad duktigt du är på att scrappa! :) En riktigt bra present :)



Sv: Snön kom och försvann där vi var, dock har det inte kommit någon här hemma hos oss :)

2011-09-26 | 09:53:09
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.com
Josefine - Mamma till Alva säger:

nu skickade jag nog iväg en tom kommentar ;) haha.. inte meningen !!



Ja det är väl så, det är bara att räkna med en del blåmärken osv.. de lär sig ju på det sättet ändå :)



robban var ju såå bra igår, Jonas och jag höll på att skratta ihjäl oss här hemma :D haha

2011-09-26 | 11:03:24
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback