Ny vecka!

Då startar vi en ny vecka! :D Idag gick vi upp halv 9 :) Dock vakna Noel redan strax efter halv 8, men han e ganska så bra på att underhålla sej en stund själv i sängen så nästan en timma till fick jag innan vi tog oss upp :)
Han har ätit frulle och jag tänkte göra desamma nu medan han leker :)

Sen ska vi bege oss till leos lekland, där ska Noel leka me sina polare Milo och Agnes och jag tjata me deras trevliga mammor :) Har ju haft turen att hamna i en bra mamma grupp där de fanns en hel del goa mammor att umgås med ! :D

Så nu när Noel är frisk så har vi nästan planerat något varje dag denna veckan :) Så nu rullar vi igång tåget igen :D
Hoppas han håller sej frisk nu !!!!


Kommentarer
Sophie säger:

Haha jo jag flyttade med de inläggen jag tyckte var "viktiga" för mig.. Värst vad jag velar, men har alltid varit sån, om ALLT :p haha. Men jag saknade verkligen blogg.se. Så jag tänker stanna där :)

2011-09-19 | 14:59:46
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

He he.. gladfis!! :) Hoppas Ni hade det roligt på "mamma barn" träffen!

2011-09-19 | 19:03:31
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback