Lekplats!

Som vanligt vid denna tiden så hänger jag i soffan framför teven å lite dator oxå :) Men höst brukar ju vara tv perioden av året? :P
Ligger iaf här som en urblåst ballong.. käkat glass me kolasås, eller a jag äter väl mer kolasås med glass höhö .. barnsligt gott ;)

Vi har iaf vart ute större delen av eftermiddagen. Jag tog en promenad bort till mamma innan.. gick in på cubs på vägen bara, ville hitta ett par nya svarta mjukis byxor, helt plötsligt hade jag bara såna som slutar under knät eller såna som en tjockare.. mina tunna gick sönder i innelåret, dom va nämlige några år nu haha ;)
Men jag hitta ett par nya goa å dessutom så hade dom 30% på alla kläder idag.. så blev ju billigare då oxå höhö.. å självklart fick väl Noel något han oxå, en tjock grå kofta och två dregglisar !

Jag mötes iaf av en glad och mammig kille när jag kom =) Man blir ju helt varm i hjärtat när man hör lite gnäll å sen skiner han upp som en liten sol när han får syn på mej å vill upp med en gång hihi ;)
Sen gick vi ut, tog oss en promenad då mamma skulle hämta ut ett paket.. sen hamna vi på en lekplats där Noel vill klättra omkring och gunga en sväng, de uppskattas alltid ;)
Å idag har vi ju haft kanon väder så de passade ju perfekt, jag har gått i bara t-shirt hela em och var dö varm, så de va verkligen sensommar värme idag :)
Å ska visst va samma sak imon, vädret visa 20 grader :) Nice !!

Här e lite mobil bilder från idag iaf :)



Här har vi precis bytt en bajsblöja haha, tur de va varmt ute :P












Japp vi körde på två olika färger på sockarna idag, pga att vi bara hitta en av varje imorse haha..



Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Det ligger en lekplats här uppe mellan husen. Dock så gillar jag den inte så mycket. Klätterställningarna är mest för stora barn. Vi är där så sällan att jag inte ens vet om det finns en babygunga..

Det är även så mycket utlänska barn där jämt. Det brukar vara ganska stökiga och påstridiga, förstöra det mina killar gör i sandlådan osv.



Vi brukar gå ner mot förskolan som ligger på vägen till campingen.

Annars är min stora favorit den i annelundsparken! Men dit är det ju en bra bit!



Kramar!

2011-09-30 | 09:57:25
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Härliga lekbilder!

2011-09-30 | 11:21:23
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred säger:

Du glömmer väl inte att följa bloggboken.Finns en egen kategori på min blogg.(Min bloggbok).

Men nu vill jag be dig om en annan sak;)



Jag har startat en egen insamling på min blogg. HJÄLP ALLA HJÄRTEBARN! Så kom igen,sprid budskapet och skicka ett sms om du KAN undvara 30:- ;)

2011-09-30 | 17:35:27
Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Vilka söta bilder! Han verkade verkligen ha roligt i parken :D

2011-10-02 | 22:02:36
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback