Kyckling för båda!

Nu har jag myst ner mej i soffan för att glo på idol.. eller a jag myste ner mej redan här för en timma sen då Noel valde att somna :) Ja har ju börjat försöka hålla han vaken till iaf halv 8, men de funkar inte alla dagar :) hihi
Sen vill jag gärna läsa en saga för honom varje kväll, men funderar på ifall jag ska göra de innan vi går och lägger oss, för han äter ju sin välling i sängen å när han gjort de så e han nästan inte kontaktbar efteråt utan har då nästan somnat haha å då kännde de ju ingen ide att sätta sej där å läsa:P

Ikväll gjorde jag å Noel mat ihop iaf.. eller a han hjälpte väl inte till så mkt höhö.. satt i sin stol jämte mej vid diskbänken å provsmaka ;P
Han gjorde iaf tummen upp för sin kyckling me pasta!  De e ju ganska enkel när man gör mat till sej själv samtidigt å bara kan göra något till Noel samtidigt me ungefär samma mat.. men jag säger fortfarande tack för att de finns burkmat oxå haha!!

 

Nu när jag skrivit klart så är Idol nästan slut haha.. de tar sin tid när man är inne i tven samtidigt ;)


Kommentarer
Johanna - Mamma till Charlie säger:

Ja, det är bra när man bara kan mixa ihop det man själv ätit :) Utan salt då förstås :) Men jag blandar också med burkmat, bra att ha när man inte orkar!



Ja, jag får kika på någon mjukost då, och kolla saltinnehållet. Fast jag tror inte de dör om de bara smakar lite :)

2011-09-05 | 21:24:26
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Fia- mamma till Edison säger:

Mm lät som smaskens mat det!! :)



Fina ni var i headern!

2011-09-05 | 21:40:09
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback