Inte som vi tänkte....

Dagen blev inte riktigtsom vi tänkte idag iaf... tråkigt =/
Som vanligt (känns de som) är de grått och trist ute idag me, regn regn regn =/ Vi var sega upp imorse iaf och myste runt i pyjmas en bra stund innan Noel tröttna på de :P
Då tog vi vagnen och gick ut i sket vädret en sväng iaf... gick förbi knalle en stund där vi kolla lite, kollade kappahl, dom har 25% på alla byxor just nu, så Noel fick ett par röda mjukis.. han har nog aldrig ägt något som är helt rött så de fick han nu :P Blev en dregglis som matchar hans stjärnoverall därifrån oxå när han har vuxit i den + ett par strumpor som ser ut som converse typ :)

 

Sen fortsatte vi vårat äventyr i regnet och gick bort till kvantum och handla lite. Noel behövde ny gröt då vi tog de sista imorse, de räckte precis haha!

Köpte även lite melon som jag tänkte Noel skulle få smaka lite på sen :p Och jag körde en lat lunch och plockade ihop en sallad i deras salladsbar:)

 

Sen hem och käka och sen ringde pappa S som hade blivit sjuk igen:( Så de blev ingen lek på leos idag .. får hoppas han blir frisk till helgen, för jag tänker som sagt inte skicka iväg Noel dit annars nu när han äntligen e frisk...

Vi tog oss en lång powernap ihop ist från halv 12 till halv 3 ;)

 

Köpte även ett nytt mellis till honom innan som han käka precis, va nån slagts smoothie.. den blev jäkligt popis kan jag säga.. jag hällde bara upp hälften först, men me dom stora krokodil tårarna som kom efter den tog slut gör fort fick han resten direkt och va sen en glad pojke igen haha ;)

 

Nu sitter han och leker och jag pendlar mellan soffan å golvet :)

 

 

Får se va vi ska hitta på ifall vi beger oss ut en sväng igen.. farmor ringde och fråga ifall vi ville komma upp en sväng så får la se ifall vi tar oss dit en sväng :)


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Tråkigt att det inte blev som ni tänkt er

2011-09-20 | 16:27:44
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback