Hej din fule fan!

Ja gud vilken trevlig rubrik ! Ungefär så känner ja mej just nu både utseendemässigt och humöret ! mhm..
Det är väl kvinno veckan som talar, men som tur är är på väg att ta slut, tacka fan för de !
Har bara haft en hemma kväll i min ensamhet idag, både skönt och tråkigt på samma gång! Även om Noel inte gör mycket väsen av sej på kvällen när han e hemma eftersom han sover, så är de ändå väldigt tomt här hemma... saknar honom!!
Men de kunde ju vart trevligt att ha haft sällskap av någon annan då.. men nej inte de heller !

Sitter iaf nertryckt här i soffan i min fejt one piece ifrån barnavdelningen på HM och känner mej bara allmänt blek, fett och tråkig!  Ja jälvar va positiva vi är ikväll.. men man kan fan inte alltid ligga på topp!!
Me ett stort glas cola och äta direkt ur kolasås tuben!! Inte fan blir man smal å snärt utav de, men vem fan bryr sej just nu ?? inte jag, de e ju iaf jävligt gott !! haha...  De dåliga samvetet kan vi ta en annan dag!

Men nu ska jag fortsätta sitta här å känna mej ugly och lukta illa en stund till, sen blir de sängen och en sovmorgon imorgon innan vi drar iväg på barnloppis och slås me andra illa luktande människor.. jippi.. all in !




Kommentarer
felicia - 19 år och mamma säger:

haha :-) alla har vi våra up and down's! kan glädja dig med att jag gillar den nya headern i alla fall!

2011-09-30 | 23:48:53
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Lina & Aron säger:

men jag tycker ialf att du är en milf även om du äter kolasås ur tuben och dricker cola:)))) haha

2011-10-01 | 13:40:25
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Haha, men gumman då! Du är ju en jättefin tjej =)

Men jag vet hur det är. Vissa dagar är verkligen jävliga! Man hatar verkligen sig själv och sitt utseende och mår piss. Hoppas att det är bättre nu =)

Kramar!

2011-10-02 | 21:41:08
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback