Hallå lördag !

Då är vi uppe, vi tog sovmorgon till strax innan 9 :)
Kan dock bero på attt min son tyckte de va helt okej och ta ett gympa pass vid 3 inatt... stackarn vakna av sin jobbiba hosta och kunde inte riktigt somna om direkt, så han låg å greja å hade sej.. tillslut gick vi upp och byte blöja och sen fick han en flaska välling.. han hade ju inte käkat sin kvällsvälling så de va väl okej, å då somna han om ganska så fort! :)
Men jisses va jobbigt.. ja hade nog aldrig klarat att ha en bebis som skulle vakna för mat på natten.. de va ju gör jobbigt!! haha

Sen körde han vidare på detta gympa passet nu på morgonen.. han blir bara farligare å farligare å ha i sängen nu på morgonen! Flyger omkring överallt å klättrar överallt.. roligast e ju att klättra på sin zombi mamma som försöker suga ut dom sista minuterna av sömn haha!
Så jag vända mej om och låg på sidan åt andra hållet och han klättra å hade sej.. helt plötsligt så stod han upp i sängen och tittade ner på mej haha! Så nu har han lärt sej å ställa sej upp i sängen när jag ligger på sidan.. bus bebis!! ;)

Nu har iaf Noel käkat gröt och jag tänkte försökte få något magen nu oxå.. har farmos nybakade bröd hemma..mmm!!
Sen får vi se va vi gör.. va ju tänkt att vi kanske skulle åkt iväg en sväng idag.. men vi får se.. kanske inte blir så iaf nu när Noel hosta så inatt =/ Vill ju inte utsätta han för andra människor nu när hans imunförsvar e så lågt är han vart sjuk... å inte heller att han ska smitta andra..




Kommentarer
Ida & Jouline säger:

Hahaha Heja heja Noel =)

2011-09-17 | 12:30:00
Bloggadress: http://idaochjouline.wordpress.com/
i min lilla lilla värld säger:

Åh, jobbigt med hosta. Vet själv hur jobbigt det är att försöka sova med den skiten

2011-09-17 | 13:35:38
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback