Farlig bebis får mamma att gäspa!

Puh ja känner mej gör trött just nu , får nog gå och skvätta lite kallt vatten i ansiktet snart haha!
Idag har vi vaknat kl 3, halv 5 och halv 7.. inte okej !!  Trodde därför jag skulle ha en hängig och trött bebis idag igen.. men nej, han e gör pigg och sitter och leker på golvet just nu medan jag sitter i soffan och gäspar ? ;p
Jag hoppas ju sååå för både hans och min skull att han får må bra nu idag :)

I natt skrämde Noel mej rejält samtidigt som jag blev lite full i skratt ! ! Men den gången vi vakna halv 5 så vakna jag inte av en ledsen bebis brevid mej!! Nej jag vakna av en bebis som STOD PÅ GOLVET vid sängen och tjöta ?!?! Han har alltså hasat sej ner eller nåt och lyckats ta sej ner på golvet stående.. hallå eller, livsfarliga bebis??
Kan ni tänka mej min chok lite yrvaken och tittar upp och ser Noel stå på andra sidan sängen på govlet super glad!!!
Jag har ju inte velet ha han i sin säng när han vart så dålig nu då han velat vara nära för att känna sej trygg... nu är de uppbullat me en jäkla massa kuddar under madrassen på hans sida och han har stannat på sin plats resten av natten.. eller a han har ju korvat runt som vanligt, men han har stannat i sängen iaf haha! Jisses va han vrider å vänder på sej när han sover !!

Idag är de riktigt skit väder.. de skulle komma in ett riktigt oväder under natten.. och ja nog har de regnat ordenkligt inatt... å just nu e de helt grått, blåser storm och regnar.. usch!!!
Vi kanske får besök av mamma/mormor idag iaf..vi skulle höra av oss till henne vid lunch så får vi se vad som händer :)

Funderar på att käka lite pannkaka till frulle nu och leka lite me mitt farliga barn ;)

Kommentarer
Sandra - mamma till Levis säger:

Haha vilda bebin eller vaddå?

2011-09-13 | 09:19:44
Bloggadress: http://sandraolevis.blogg.se/
Sara - Blivande 3 barnsmamma säger:

Haha vilken syn att vakna upp och se honom stå där! Haha förstår att du blev rädd! Inte precis vad man väntat sig.



Ja, Williams avd. har blivit flyttad till gamla rödluvegården. Verkar funka fint. Han ville inte ens följa med hem igår =)



Idag ska jag faktiskt göra slag i saken och beställa klipptid! Håret växer ju ut igen =)

Skulle dock vilja ha en frisör som är duktig på att klippa frisyrer. Tips?



Hoppas ni får en fin dag trots skitvädret! Kramar!

2011-09-13 | 09:36:56
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Emma - bebis i magen säger:

Vad skönt att jag inte är ensam om att inte tro på en massa klychor! Alla säger att vi ska få en pojk och man blir ju less när dom säger "jo, för att din mage är hög och toppig" osv. Som att de är värsta experterna! Blir glad oavsett! Noel tycker jag är ett super fint namt! :) Kram

2011-09-13 | 09:49:11
Bloggadress: http://emmaholmvall.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

hahhaa Jag hade dött!!!! Busunge

2011-09-13 | 11:31:15
Bloggadress: http://saratilling.se
Ida säger:

Min lilla sov lite bättre inatt , men trött är jag ändå! Sega nätter med en massa vaknande då och då , skulle inte sitta fel med en helnatts sömn. :P

Urs , förstår att du blev rädd! Jag hade hoppat upp ur sängen om det hade hänt mig!

Kram!

2011-09-13 | 13:53:56
Bloggadress: http://www.nattstad.se/anywaymom
Katarina Lorentzon säger:

Haha, men vad skönt att han inte hade ramlat ner o slått sig iallafall =)

2011-09-13 | 18:56:38
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback