En fredag !

Helgen va kommen än en gång.. jääj :) Och vi har faktiskt planer hela dagen idag :)
Noels läggning gick mkt bättre igår..han somna vid sin vanliga tid.. men vakna dock vid 8 å va lite ledsen å kunde inte somna om ifall inte jag var i rummet.. varje gång jag gick ut så öppna han ögonen å undra va jag höll på med... sen hörde ja att de va näsan som krånga lite så vi körde ett krig me koksalt å nässug..usch va han hatar de å de är en kamp varje gång!  Men efter de somna han och sov nu till strax efter 8 :)
Så vi har precis käka lite frukost ihop och nu sitter knoddas å leker på golvet!:) Jag själv tänkte springa ner till tvättstugan strax å hämta upp tvätten som jag inte orkade hämta upp igår haha, så den ligger blöt i tvättmaskinen än ! Jobbigt!


Vi har iaf vaknat upp till blå himmel och sol idag.. ser ut å bli en fin dag iaf :)
Nu på dagen ska vi få besök av min barndoms vän Anna.. eller heter de barndomsvän när man lärde känna varandra på högstadiet? Ja de måste de väl vara.. de e ju gör länge sen haha ? :P
Iaf så kommer hon hit och hennes två fina kids ! :) En anledning till att få göra en äpplepaj som jag vart sugen på gör länge höhö ;)

Sen ikväll ska vi ju som sagt till Sandra tänkte vi och mysa lite då hennes karl skulle jobba över, så tänkte hon kan behöva lite sällskap ;)
Vi ska även få hämta Noels barnstol hos gudmor Marie.. äntligen ska tjockisen slippa babyskyddet :D

Men nu ska jag ta en titt på vad Noel håller på med, ser att han tar just nu isär hela sin lekmatta..mhm!!;)


Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

(sv) haha jaa jag känner mig redo att bli hemmafru nu :P



Vilken underbart härlig bild på glada killen! :)

2011-09-09 | 10:01:48
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback