Busungen slås ! ;)

Som sagt så har Noel sina stunder på dygnet som man verkligen inte kan tro att han är sjuk. Här e busungen nu ikväll haha ;)
Det är mkt roligt att använda sin mamma som en trumma just nu.. och även att ropa lite me rösten och även göra prutt ljud på handen :P

Nu sover han gott inne i sängen efter att ha busat av sej rejällt här innan ;)

Får se ifall de blir något uppvaknande denna natten... skulle gissa på att de iaf blir en gång, men som sagt, skönt å veta varför nu iaf !:)

 

Nu blir de häng i soffan en sväng, jag väntar på min mat som står i ugnen och värms upp på nytt nu igen, passade ju på att laga ihop de när Noel vila innan :) Men då var jag inte så hungrig sen efter så jag vänta tills nu ist :) Det blir Zucchini/morot och tomat lasagne :)

 

Noel tackar för alla krya på sej hälsningar.. ni e så gulliga :) ♥

 

 


Kommentarer
Mia...Mamma till Lexie säger:

Men hallå där!! nu ska här översättas!



-Vad betyder det?.... Jo.. det betyder Jag älskar dig mamma!! :)



Varför slår du mamma?....Jo för att du håller på att filma mig hela tiden!! :)



Skitunge!!.... "sketmamma"!!



Aj aj..... det är rätt åt dig! :)



....Sådär ja... Nu har Noel sagt sitt!



Kram från mig å Lexie!

2011-09-16 | 23:00:39
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback