Äntligen kom de ! :D

Vi hade en trevlig förmiddag på leos lekland idag :) Men de va bara jag och två andra mammor ifrån mamma gruppen, alla andra ligger hemma me förkylda barn eller förkylda själva =/ Men vi hoppas dom är friska nästa vecka ist:D

Idag kom äntligen vårat nya kyl/frys.. och wow vilken skillnad de blev.. mkt snyggare, och såå härligt me helt nytt :P
Sen dök även målaren upp idag.. ringde halv 9 i morse å sa att han inte hade hunnit igår.. Nehe?? Men brukar man inte ringa å meddela de då... dessutom kom han försent idag, skulle komma vid 4 men kom närmare när kl va 5..mhm!!

Vi hade även tant Sandra på besök här i eftermiddag.. trevligt hihi :) Stackarn har fått halsbränna nu oxå..usch, ja kommer ihåg den helvetes halsbrännan jag hade me Noel.. inget jag saknar !!! =/
Och imon ska vi ha mys kväll hemma hos henne bestämde vi :)

Just nu sitter jag och kollar på Sol, fest och oroliga föräldrar.. vilket jävla program haha!!
Roligast e ju mamman som e super orolig för att hennes dotter dricker cider på stranden.. va hade hon räknat med ?? Vad brukar man göra på ayia napa.. e ju inte direkt så man åker dit bara för å sola ? ;)

Så nice me nytt hihi.. lite tomt då ja inte lagt in allt som ja lagt ner i frysväskorna hehe:P





Kommentarer
Linda Rangfeldt - mamma till Tyra säger:

Men eller hur? :p tragiskt va mycket bittra och "vetande" människor det finns här i världen ;) Om Tyra blir den i utvecklingen så tvivlar ja faktiskt på att det skulle va djungel George på nickelodeons fel :p får se, hon kanske kommer bete sig som en apa ;) hehe.



Åh herregud va tiden går fort! Jag trodde inte noel va mer än 5 månader :D tiden bara rusar iväg!!

2011-09-09 | 00:43:32
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback