Åker iväg...

Idag har vi vaknat pigga och glada.. halv 7 väckte Noel mej, tidigt!!! Vi gick upp och tog på ny blöja och gjorde en flaska välling, sen tillbaka till sängen där han käka och sen sten somna vi båda två till kl 9 haha :)
Jag känner mej väldigt pigg iaf så de e skönt ! :)

Just nu sitter jag och äter min frulle, macka me makrill på ;P Noel har redan ätit sin gröt och vi båda har fått kläder på oss... här e de snabba ryck ;)
Han sitter just nu på golvet och leker med dammsugarmunstycket.. ja för sånt e ju mkt roligare än sina egna leksaker (?!)  vi får väl se om sisådär 15 år ifall intresset finns kvar höhö ;)

Vi ska strax dra iväg till sandared och leka en stund .. .ska gå på öppnis me Teresa och Liam :) Va ett tag sen vi va iväg på något öppnis nu så de blir väl skoj =)

Hoppas ni får en fin dag så hörs vi sen :)

En liten skrutt som fortsatte sova gott när ja bar in honom till sängen inatt:)


Kommentarer
Elin - Mamma till My säger:

Skönt med sovmorgon :) Här gick vi upp kl 7, då tycker My att man har sovit färdigt :) Men jag är pigg då så det gör inget! :)



Hoppas ni får en bra dag :)

kram

2011-09-27 | 10:50:59
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Mamma till William och prinsessan i magen säger:

Riktigt söt bild..kram

2011-09-27 | 11:56:51
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Du har det för bra att Noel sover så bra :)

Här har vi en som oftast vaknar kl 6 :-P

2011-09-27 | 18:30:04
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback