åh hej.. sitt upp :D

De blev en snabbis på kalas idag iaf, Noel va så pigg å glad :) Och de va nog skönt för oss båda två att komma ut en sväng !
Och de har ju vart sol idag oxå så lite solstrålar hann vi oxå se innan de självklart ska gå över till regn imon igen... suck !!

Kalaset va trevligt iaf !:) Va lite överraskning så John visste faktiskt inte att de skulle komma folk. . så han såg ganska så förvånad ut när jag och Noel plinga på dörren ;)
Vi fick grillad krov å hamburgare me olika tillbehör till.. gott ! ! Sen  när Noel blev en tröttis så begav vi oss hemåt så han kunde få sova en stund.. här hemma så väntade madde på oss !:)
Vi fixa lite me en sak och tjötade ! 

Sen nu ikväll så kom farmor på besök, vi böjd henne på middag och kladdkake muffins ;)
Och Noel visade äntligen nu en sak som han lärt sej som fick mej å inse att jag inte är knäpp å gör saker i sömen haha!
De senaste dagarna har han nämligen suttit upp i sängen är han väcker mej, å jag har börjar fundera på ifall det är jag som har satt han upp i sömnen, man vet ju aldrig haha!!!
Men nu ikväll så visade han, han låg på mage och lekte och ställde sej sen i krypställnining och satt sej sen på rumpan !! :D Så ja de e de han har smygtränat på på morgonen när han vaknar innan mej :P haha
Så nu kan han sätta sej upp själv ifrån magläge, duktiga killen:) Så nu kanske jag slipper gå och lyfta upp han hela tiden när han tycker de e tråkigt å ligga på mage, jag säger varje gång att han får skylla sej själv när man lägger sej ner haha ;)

Nu väntar jag på min vän Peter, å sen ska vi kolla på film :)
Hoppas ni har en bra lördag kväll ni oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback