Zumba !

Jag kom faktiskt iväg på mitt zumba pass idag ! Var och lämnade Noel vid 11 tiden hos S , knoddas blev glad av å se pappa såklart :)
Sen blev de direkt till gymmet.. duktigt ! ;P
Väl hemma blev de lite mat i magen, fast först va jag duktig å slängde in en maskin tvätt.
Och duktigheterna bara fortsätter idag höhö... har precis total skurat inne i duschrummet.. bar ut allt som fanns där inne och sen skrubba å sen spola direkt med duschslangen :P så nu är de fan rent där inne... nu ska de bara torka där inne å så lukar de god citron å sen ska alla saker tillbaka in :)
Ibland får även jag mina små ryck tydligen ;)
Ångrar dock nu att ja inte tog handskar på, e torr som fan å ser ut som ett russin på händerna..usch!!

Kanske de blir en städ å träning helg ? :P Får la se.. har faktiskt inte gjort några planer för varken imon eller söndag iaf!

Nej nu ska jag fortsätta här !

Sen kan vi väl skratta lite åt de här oxå hahaha... http://gt.expressen.se/nyheter/1.2590747/polis-ryckte-ut-efter-kundvagnskrock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback