Virrig eller ?

Haha de e bra att ni läsare är mer uppmärksama än vad jag är.. det är ju självklart lördag idag och inte fredag som jag skrev ;)
Sen hade jag dessutom inte en aning om att man ställer om till vintertid i natt... dock kommer ja aldrig ihåg de utan blir påmind av någon annan.. de e tur facebook finns för där får man reda på allt ;) höhö

Jag känner mej iaf bättre... ganska så seg i skallen fortfarande, men de blir man väl av å ligga inne en hel dag å bara sova ! Halsen känns inte lika svullen längre..den känns mest konstig.. svullen men gör inte ont..

Har iaf precis kollat på Så mycket bättre som började idag !:) Ganska så mysigt program tycker jag =)
Blir väl att fortsätta ligga här och glo på teven !:)
Saknar min lilla knodd sååå mycket ikväll .. skönt att han kommer hem imon !! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback