Tårarna rinner...

Nu är jag hemkommen för en liten stund sen... de va en riktigt rolig kväll me tjejerna i familjen..
Å ja vi skratta tills tårarna rann !! haha.. Gud va kul de var :P Hade lätt kunnat sitta där å skratta åt honom i minst 1 timma till, å hade kunnat gå och se samma sak redan imorgon !:P  haha
Får ni möjlighet att se honom..GÖR DE! Jag vet att han kommer till göteborg i början av november ! :D
De va endel skämt som småbarns föräldrar.. som jag skratta !! haha
Så ja en toppen kväll me en toppen show me andra ord =)


Nu har ja slagit mej ner i soffan me tända ljus å lite naturgodis.. så gott ju hihi.. men tro inte att jag är lika nyttig som ja låter nu.. nej nej.. jag ska efter ja skrivit klart detta inlägg gå och hämta en toblerone muffins som jag baka innan nu på eftermiddagen.. och då tryckte jag ju självklart i mej en innan jag gick innan oxå ;)  Men ja jag har faktiskt kört zumba idag å gick faktiskt ner till stan nu ikväll, men åkte me dom andra me bilen hem för de va så jävla kallt nu!!
Men ja hoppas på att komma upp i tid imon oxå för då blir de zumba 10 över 11 :)  Alla som inte testat denna galet roliga dans.. gör de ! :)

Dessutom luktade det fruktansvärt fräscht i mitt duschrum när ja kom hem nu ;) Ska nog förska hinna me å skure resten av rummen imon.. kanske me samma doft.. märkte innan att jag hade 3 olika skurflaskor hemma, en me citron, liljekonvalj och nån sommar doft.. varför har ja så många? ja de är en bra fråga haha.. nästan alla va fulla oxå ;)

Nu blir de mys!!


En sån liten skrutt hihi.. inte ens 2 månader gammal :P


Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

(sv) Haha jaa de är ju så roliga när de upptäcker att de gör något de "inte kan" :P Liv har iaf börjat förstå att det är mjukt att ramla i sängen så där ställer hon sig ofta upp utan stöd men på golvet vågar hon inte haha. Nu är det bara en månad tills hon blir ett år så får se om hon vågar sig på att gå snart. Hon är väldigt stadig men också väldigt feg haha.



Jag har också testat zumba en gång, satan vad svårt det var :P Hängde inte med alls men roligt var det! :)

2011-10-14 | 23:49:29
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/
Ida & Jouline säger:

Jaså vart bor ni?

Hade varit jätte kul att ses kram

2011-10-15 | 08:14:14
Bloggadress: http://idaochjouline.wordpress.com/
Ida & Jouline säger:

Jaså vart bor ni?

Hade varit jätte kul att ses kram

2011-10-15 | 08:15:11
Bloggadress: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback